9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    iGuy

Apple watch toegangscode

Hallo allemaal,

Klein vraagje;
    werkt de toegangscode van de apple watch alleen als je hem niet om je pols hebt?

Alvast bedankt!

Bijdrager
    Shmoo

Nee je kunt hem ook gewoon openen als je ‘m in je handen hebt.

De Watch gaat wel meteen opslot wanneer je hem afdoet of iets te losjes om je pols hebt.

Bijdrager
    iGuy

Bedankt voor uw reactie!
    Je kan dus geen gebruik maken van de toegangscode wanneer je de watch aan je pols hebt?

Ik gebruik hem nl samen met een slaapapp maar dan moet hij wel aan mijn pols blijven. Als de toegangscode dan niet werkt kan het zijn dat tijdens het slapen allerlei andere apps worden geactiveerd

Moderator
    Poezenbeest

Of je zet hem in de theatermodus… Werkt ook.

Bijdrager
    iquik

Even uitdoen en dan weer aan doen. Dan vraagt hij (ook om je pols) om de toegangscode.

Bijdrager
    bcgraaf

Of je zet hem op het waterslot dan reageert de watch niet meer op de touch screen. Zelf heb ik mijn wacht ook om tijdens het slapen maar ik vergrendel hem niet of iets. Zelf gebruik ik AutoSleep voor het fracken van mijn slaap.

Bijdrager
    mcvries

Of je haalt hem voor het slapen even van je pols (watch op slot).
    Denk er wel aan dat je watch unlocked zodra je je iphone opent. Dus ook je telefoon laten liggen!

Bijdrager
    iGuy

Bedankt allemaal voor de bruikbare info ?

Bijdrager
    sanderman

Beste optie is wat mij betreft geopperd door Poezenbeest: de theatermodus aanzetten. Dat doe ik ook namelijk, omdat bij elke draai van mijn pols de Watch weer oplicht. En dat is niet heel praktisch in een stikdonkere kamer.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.