9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    Mich

Apple Watch sport 42mm gebarsten scherm

Ik ben op vakantie en vandaag is mijn Watch scherm gebarsten. Licht, maar toch duidelijk zichtbaar.

Ik zie dit hier precies niet voorbij komen, maar is er iemand die zijn scherm al heeft moeten laten vervangen? Wat kost dit?
    Vervangen ze effectief het scherm of de volledige Watch?

Ik ga er regelmatig het water mee in. Vandaar dat dit wel gemaakt dient te worden.

Thx for the input.

Bijdrager
    Shmoo

Volgens mij 200 of 250,- omdat ze het hele klokje dan vervangen.

Op MacRumors heb ik ooit gelezen dat Apple geen glaswerk vervangt van de Apple Watch maar alleen hele klokjes zonder bandjes.

Bijdrager
    Mich

Pfff, dat is de helft van een nieuwe.:(

Inactief
    Anoniem

Als je AppleCare+ hebt is het iets van €70, en anders betaal je €200 voor de Apple Watch Sport of €330 voor de Apple Watch. Je kunt ook bij iFixit kijken; die hebben de onderdelen die je nodig hebt, maar zelf vervangen is ongeveer net zo moeilijk als het bouwen van een ruimteschip.

Inactief
    Anoniem

Daarnaast moet je er rekening mee houden dat als je hem zelf herstelt je vrijwel zeker kan vergeten dat hij nog waterdicht is

Bijdrager
    Niels

Als je zelf je Apple Watch openschroeft en repareert ben je bovendien ook je garantie kwijt. Gewoon niet doen dus. En anders heeft Helena nog wel een bus lijm voor je, werkte voor haar ook zo geweldig.

Bijdrager

Wat een prijzen. Heb laatst in Brusselmijn scherm laten vervangen van mijn iPhone 6s Plus: 155 euro.

Sleutelbeheerder
    Night

Ik vraag me toch af wat je ermee hebt gedaan waardoor deze gebarsten is… Bij normaal gebruik zou dit schier onmogelijk moeten zijn.

Bijdrager
    Mich

Heb al regelmatig iPhone’s/iPads gerepareerd. Maar dat is intussen al paar jaren geleden.

Ik zal hier wat research over doen als ik thuis ben.

@night

Ik heb er nochtans niets speciaal mee gedaan hoor. Het is een horloge, normaal dat je daarmee wel eens tegen de muur loopt o.i.d.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.