11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Ramon

Apple Watch Series 4 Stainless Steel

Als ik op de Nederlandse site van Apple kijk zie ik daar de apple watch series 4 niet in stainless steel. Wordt deze variant niet in Nederland verkocht? of staat die gewoonweg niet op de website?

In Duitsland is die natuurlijk wel te koop maar dan zit er ook meteen cellular op waar je in Nederland voorlopig nog niks aan hebt

Bijdrager
    MacKeessie

De stainless steel versie wordt alleen als cellular versie verkocht , die is nog niet geschikt voor Nederland, dus daarom staat hij niet op de Nederlandse website

Bijdrager
    checkpointx

Dat was bij eerdere versies van de apple watch ook al, enige optie is even een tripje naar het buitenland als je een stalen wil

Je hoeft cell niet te gebruiken ook al zit het erop…

Bijdrager
    Ramon

Hmm… dat is jammer maar Duitsland is gelukkig niet heel ver weg.

Zijn er mensen die weten hoe het met de krasbestendigheid zit van de Stainless Steel? Ik heb nu een Apple Watch series 0 in de sport uitvoering en daar zitten wel wat krasjes op het scherm.

Verder denk ik dat de meeste bandjes ook mooier aansluiten op de stainless steel variant maar om alleen daarvoor zoveel extra uit te geven. Zou dan wel fijn zijn als het scherm ook beter krasbestendig is.

Bijdrager
    Yosemite

De stainless steel versie heeft krasbestendiger safierglas i.p.v. Ion-X glas dat in de aluminium versie zit.

Bijdrager
    Ramon

Klinkt goed. Eens even nadenken of dat het de extra centen waard is.

Bijdrager
    Ramon

Verschil is € 290,- zo te zien. Best een verschil in prijs.

Bijdrager
    diotav

Ik meen ergens gelezen te hebben dat je de Cellular niet kunt activeren zonder SIM activatie?

Bijdrager
    Ramon

Oh ik dacht dat het niet perse nodig was om er ook een sim in te doen. Maar dat is dan op voorhand sowieso wel handig om even nader onzerzoek naar te doen.

Bijdrager
    Ramon

Bovendien momenteel toch nergens aan te komen dus nog even genoeg tijd om een afweging te maken.

Bijdrager
    Absrnd

<p class=”cite”>Ramon op 7 oktober 2018 om 12:28</p>
    Oh ik dacht dat het niet perse nodig was om er ook een sim in te doen. Maar dat is dan op voorhand sowieso wel handig om even nader onzerzoek naar te doen.

De Staniless steel versie met cellular werkt prima zonder dat je de sim activeert, en werkt dan percies hetzelfde als de alu versie die wel in Ned te krijgen is:)

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.