8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    jasper050

Apple Watch sensor plaat los.

Vanmorgen haalde ik mijn Apple Watch van de lader en bleef de sensor-plaat aan de magneet van de oplader zitten.
    Gelukkig deed ik het vrij voorzichtig anders had ik waarschijnlijk ook het platte kabeltje losgetrokken waarmee de sensor vastzit aan het binnenwerk.
    Schrok hier behoorlijk van, dit verwacht je toch niet van een horloge van meer dan € 800,00.
    Heb even op internet gezocht maar kom dit probleem niet tegen.
    Ben gelijk naar de Genius bar gegaan (gelukkig om de hoek) en toen bleek dat dit een bekende klacht was.
    Ben wel de horloge ca. twee weken kwijt en ze konden niet zeggen of de Watch wordt gerepareerd of dat ik een nieuwe krijg.
    Iemand ervaring met deze schade?

Moderator
    Raymon Mens

Geen ervaring met dit specifieke probleem, al heeft @koen-van-tongeren onlangs hetzelfde meegemaakt. De Apple Store kan geen enkele reparatie aan de Watch doen. Mijn Watch moest voor een weigerende speaker ook opgestuurd worden. Ik gok dat je er niet aan ontkomt om je Watch twee weken kwijt te zijn.

Bijdrager
    Shmoo

Als je er niet veel online over kunt lezen lijkt het mij sterk dat iemand dit probleem als eens heeft gehad.

Waar ik aan zat te denken is misschien de combinatie van veel sporten met een niet Apple Watch Sport model. Misschien hebben ze andere soorten lijm gebruikt bij de ‘normale’ en Sport edities.

Douche je met het horloge om of doe je hem dan af?

Bijdrager
    jasper050

Bij het douchen altijd af en ik sport ook niet in de zin dat ik kletsnat van het zweet ben:)

Maar ik mis de Watch nu al, even kijken wat de temperatuur is, wat de AEX doet, licht aan doen in huis, de bewegingsdoel ringen etc.

Bijdrager
    Shmoo

Ik moet er niet aan denken dat ik hem twee weken kwijt zou zijn. Die activiteitenringen zijn mijn leven.(l)

Mocht ik hem ooit een dag kwijt zijn, dan koop ik denk ik direct een nieuwe zodat ik geen data misloop.

Bijdrager
    jasper050

Vanmiddag gebeld door de Apple Store, er ligt een nieuwe voor mij klaar.
    Gelijk maar op gehaald en de medewerker verzekerde dat het een nieuwe was en niet een gereviseerde.

Bijdrager
    Shmoo

Had je nog garantie op het ding of een Apple Care iets?

Nette oplossing – maar eigenlijk ook een oplossing die je wel mag verwachten bij dit soort schade waar het duidelijk is dat jij er niets aan kunt doen.

Bijdrager
    jasper050

Nee was gewoon garantie, zelfs een aankoopbon was niet nodig.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.