9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    SvS

Apple Watch planning Synchronisatie

Laatste tijd gaat Apple Watch 5 vaker overdag synchroniseren, ik gok op 1x per 2 weken, automatisch, net op momenten dat ik het wil gebruiken bijv. voor work out. Dan baal ik er wel van, het duurt dan zo lang en ik kan er niks mee. Ik heb overal gezocht naar of ik dat anders kan instellen. Bijv. alleen ’s nachts synchroniseren, handmatig of als het aan lader hangt. En niet zo overdag. Iemand die het weet?

Bijdrager
    abbenhui

?? Synchroniseren? De enige keer dat ik mijn Watch zie synchroniseren is na een update. Verder heb ik het nog nooit gezien, en ik draag hem toch elke dag.

Bijdrager
    SvS

Ja, gek is het, het is pas sinds kort. Dan is alles op zwart en dan krijg je ronde cirkel met ‘voortgang’-streepjes. En als ik dan op annuleren klik gaat het ontkoppelen. Dat lijkt mij ook weer niet de bedoeling.

Bijdrager
    Jorik

Dat is niet synchroniseren, maar misschien probeert ie een watchOS update uit te voeren en lukt dat niet en dus blijft hij het proberen? Wat zegt de Watch App, welke watchOS staat er nu op?

Bijdrager
    SvS

Hallo, automatisch updaten staat uitgeschakeld. 6.2.1, up to date.

Bijdrager
    abbenhui

Tja, ik weet het ook niet. Klokje defect? Is er een Apple Store in de buurt om even na te vragen?

Bijdrager
    GoeieDag

‘Stel opnieuw in’ maar even uitvoeren?

Bijdrager
    SvS

<p class=”cite”>GoeieDag op 15 mei 2020 om 11:34</p>
    ‘Stel opnieuw in’ maar even uitvoeren?

Zou ik inderdaad kunnen proberen. Maar alles is naar wens ingesteld, met meerdere wijzerplaten. Data, activiteitsringen oid zijn dus terug te plaatsen als ik het opnieuw instel? Heb geen zin in dat daarna er wat gegevens ontbreken.

The Official Apple Stores zit aan andere kant van het land. Dus ik moet nu met internet service doen. Ik ben dus de enige, merk ik.

Bijdrager
    abbenhui

Instellingen etc hoef je niet kwijt te raken. Er staat altijd een backup op je telefoon.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.