30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)
  • Q:

Bijdrager
    xhdmix

Apple Watch nog kopen?

Hallo

Vandaag zag ik dat de Apple Watch eind deze week eindelijk beschikbaar is bij de Belgische Apple Premium Reseller Switch.
    Nu vroeg ik me ergens af of het nog de moeite is deze te kopen?
    Omdat de Apple Watch toch al even bestaat en er daarom misschien snel een nieuwe zal komen?

Alvast bedankt voor de reacties

Bijdrager
    yasser

ik zou 1 jaar wachten tot de volgende

Bijdrager
    ramrod

Werkelijk ongelooflijk dit , wat een land , wat een volk ….

Bijdrager
    wdele
    ramrod op 07 oktober 2015

En wat is nu precies je punt?

Moderator
    Poezenbeest

Is een goeie vraag… Gelukkig is daar een site voor: http://buyersguide.macrumors.com/#Apple_Watch

Bijdrager
    KarelWillem

Lol. “…of het nog de moeite is deze te kopen…”

Nee, ik zou het zeker niet doen. Daar ga je spijt van krijgen.
    Dat ding is toch alweer een maand of twee oud.

Bijdrager
    THX-1138

Sowieso niet doen. Ik durf te wedden dat minimaal 50% van de mensen die zo’n ding gekocht heeft, nu al spijt heeft.

Bijdrager
    joey0181

Ja zou lekker doen wat THX-1138 zegt, zat er vandaag toevallig aan te denken. Het is leuk en grappig maar niet echt nuttig.

Bijdrager
    McJohn

Voor elk product is er wel een koper te vinden, maar ik zie persoonlijk het nut van een  Watch (een smartwatch in het algemeen zelfs) niet echt in.

Bijdrager
    Imade
    THX-1138 op 07 oktober 2015

Sowieso niet doen. Ik durf te wedden dat minimaal 50% van de mensen die zo’n ding gekocht heeft, nu al spijt heeft.

Ik heb er 1 gekocht en vanaf dag 1 hartstikke blij mee.

Bijdrager
    Zakske
    THX-1138 op 07 oktober 2015

Ik durf te wedden dat minimaal 50% van de mensen die zo’n ding gekocht heeft, nu al spijt heeft.

Dat cijfers ligt waarschijnlijk iets lager, 55% procent van de gebruikers van de Apple Watch zou het aanraden aan vrienden of kennissen. Een dergelijke score is erg laag voor Apple, want de Surface Pro van Microsoft scoort rond de 98%.

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  Zakske.

Bijdrager
    App69

Ik heb er 1 gekocht en vanaf dag 1 hartstikke blij mee.

Hopelijk krijg je daar pillen voor. Hartstikke blij?

Bijdrager
    Myquandro

Ik ben zelf ontzettend blij met mijn Apple Watch en zou 100% zeker weer kopen, al zou ik het niet aanraden aan anderen. Maar wat betreft de vraag gerelateerd aan hoe oud de Apple Watch is ben ik van mening dat je nog niet zou moeten wachten. Het zal nog een tijdje duren voor er een nieuwe versie wordt geïntroduceerd en als je er nu eentje wil (en dat kan ik best begrijpen) dan zou ik dat nu ook doen.

Bijdrager
    wdele

Zelfde, erg blij met mijn Apple watch.

Bijdrager
    Spinozo

Retevet ding man. Direct kopen. Alle ontwikkelcapaciteit van Apple en app developers zitten op dit ding. Iedere dag nieuwe gave apps die de Watch weer mooier maken. Geen moment spijt van gehad.

Bijdrager
    jackybe67

Gewoon kopen en zeker niet luisteren naar die azijnpissers hier. Ben er uitermate tevreden van.

Bijdrager
    App69

Kinderen die een zak snoep krijgen van de Sint zijn ook hartstikke, erg en ontzettend blij.
    Een Lamborghini is retevet. En volgens m’n dokter pis ik geen azijn.
    De Watch is overhypt. Het enige iDecice waar  geen verkoopcijfers over geeft, waar ze anders zo graag mee uitpakken!
    Omdat ze de gehoopte 2 miljoen verkochte Watch’s per maand niet halen.
    Waar ik die cijfers haal? Er bestaan meer sites over  dan OMT, die wel objectief zijn. Macworld bv.

Bijdrager
    KarelWillem
    McJohn op 07 oktober 2015

…maar ik zie persoonlijk het nut van een  Watch (een smartwatch in het algemeen zelfs) niet echt in.

Oh nee, zo dacht ik er eigenlijk ook wel over. Daarom over gegaan tot de aanschaf van een tweedehands Pebble.

En toen heb ik mijn mening toch wat bijgesteld.:)

Bijdrager
    Imade
    App69 op 08 oktober 2015

Kinderen die een zak snoep krijgen van de Sint zijn ook hartstikke, erg en ontzettend blij.
    De Watch is overhypt. Het enige iDecice waar  geen verkoopcijfers over geeft, waar ze anders zo graag mee uitpakken!
    Waar ik die cijfers haal? Er bestaan meer sites over  dan OMT, die wel objectief zijn. Macworld bv.

Objectiviteit op verkoopaantallen bestaat NIET… of jij moet 24/7 alle verkochte producten bijhouden in alle winkels die apple producten verkopen.

Bijdrager
    SvS
    ramrod op 07 oktober 2015

Euh… ik zou me eerder druk maken om die stroom vluchtelingen, dan om iemands overweging tot aanschaf van  watch……

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, laten we de vluchtelingen-problematiek weer eens betrekken in een gesprek.

Lijkt me hier uiterst op zijn plaats.:)

Bijdrager
    App69

jij moet 24/7 alle verkochte producten bijhouden in alle winkels die apple producten verkopen.

Ik zei alleen dat ik dat gelezen had op Macworld. Meer niet.
    Waarom heeft  dan de Watch bij hun ‘others’ verkoopcijfers geplaatst?

De Watch is overhypt.

Mag dat ook al niet meer gezegd worden?

Bijdrager
    SvS
    KarelWillem op 08 oktober 2015

Ja, laten we de vluchtelingen-problematiek weer eens betrekken in een gesprek.

Lijkt me hier uiterst op zijn plaats.:)

Haha nee… wil ik ook niet.
    Ik vind die ene reactie gewoon nergens op slaan en uit verband getrokken, vandaar dus mijn antwoord.
    Maar OT dus..;)

Bijdrager
    michiel112
    App69 op 08 oktober 2015

Onzin, voordat er nog maar 1 watch verkocht was, had Apple al besloten (en bekendgemaakt) om geen verkoopcijfers te delen.

Bijdrager
    App69

voordat er nog maar 1 watch verkocht was, had Apple al besloten (en bekendgemaakt) om geen verkoopcijfers te delen.

Alsof ik dat niet wist. De verkoopcijfers zijn bij others, AirPort, TimeMachine e.d.
    Dus hadden ze blijkbaar al zelf een vermoedden dat ze niet zoveel zouden verkopen.
    Dus onzin? En overhypt?
    Haha, mop van de week.

Bijdrager
    hatolex

Als ik de TS was zou ik wachten tot Microsoft z’n watch op de markt gooit. :)

• Deze reactie is gewijzigd 2 jaren, 9 maanden geleden door  hatolex.

Bijdrager
    michiel112
    App69 op 08 oktober 2015

Kinderen die een zak snoep

App69 op 08 oktober 2015

Alsof ik dat niet wist. De verkoopcijfers zijn bij others, AirPort, TimeMachine e.d.
    Dus hadden ze blijkbaar al zelf een vermoedden dat ze niet zoveel zouden verkopen.
    Dus onzin? En overhypt?
    Haha, mop van de week.

Die omdat ze de gehoopte 2 miljoen niet haalde is dus onzin, want dat konden ze van te voren niet weten. Blijkbaar wist je het inderdaad niet.

Bijdrager
    App69

Tuurlijk weten ze dat niet. Ik schrijf toch duidelijk ‘de gehoopte’. Begrijpend lezen is blijkbaar moeilijk voor u.
    Idem iPhone, ze hoopten op 13 miljoen in het eerste verkoopweekend.
    Ja, blijkbaar wist je het inderdaad niet.

Bijdrager
    michiel112

Ja waar staat dat ze het niet halen? Daarbij kan het nooit de reden geweest zijn om de cijfers niet openbaar te maken, omdat die beslissing al van te voren is genomen. Dus nogmaals, het is niet omdat ze al dan niet de gehoopte 2 miljoen niet halen. Of ze het gingen halen konden ze op het moment van de beslissing de cijfers niet bekend te maken namelijk niet weten. Kortom, onzin.

Bijdrager
    App69

@ michiel112, ga je er nu blijven over doordrammen? Er zijn meer site’s dan OMT!
    Denk je dat ik dat uit m’n duim zuig? En maar zagen in de hoop dat je je gelijk gaat halen. Wat ben jij zielig, man.
    Jij denkt waarschijnlijk dat je het warm water uitgevonden hebt.
    Hopelijk ben je in behandeling en krijg je daar goeie pillen voor, voor je grootsheidwaanzin.
    Lees eens wat andere tech-site’s ipv alleen maar de copy/paste site die OMT jammer genoeg geworden is.
    Get a life.
    Einde discussie.

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 49)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.