3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    Jore

Apple Watch kopen Apple Store

Dag Iedereen,
    Ik heb zo goed als alles van Apple… Toch heb ik mss een domme vraag maar toch.
    Ik heb nog nooit iets gekocht in de apple store gezien die van België nog maar net open is…
    Ik wil graag voor een vriendin een apple watch kopen, heeft de apple store Brussel die op vooraad?
    Ook de uitzonderingen zoals de Rosé Gouden?

Bedankt!!!
    Groetjes jore

Bijdrager
    dnhems

Zou je dat niet beter daar kunnen vragen? Ik verwacht niet dat mensen hier inkijk hebben in hun voorraad.

Bijdrager
    SunKeeper

Als je alles van Apple hebt, dan vast ook een iPhone en/of iPad en/of iPod touch.

Installeer daarop de Apple Store-app (klik)

Daarna navigeer je naar het goede product, op de pagina daarvan staat onder ”Ophalen” het zinnetje ”Op beschikbaarheid controleren”.

Daarna moet je een Store zoeken* via een zoekveld (hallo, een kaart misschien handiger Apple??!) en zie je de status bij die Store. Je kunt eventueel online bestellen en dan ligt die voor je klaar als je wilt ophalen.

*Alleen moet het blijkbaar allemaal zo kinderachtig dat je vanuit Nederland geen Stores van buiten Nederland kan bekijken. Wanneer snapt Apple een keer dat hun gebruikers geen volledige mongolen zijn.:-x

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.