7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Griffin

Apple watch kan niet verbinden met iPhone met iOS 11 publieke beta

Sinds dat ik op mijn iPhone 7 de publieke beta van iOS 11 ben gaan testen lukt het maar niet om met mijn Apple watch en iPhone 7 verbinding te maken via Bluetooth. Ik heb beide producten al opnieuw opgestart en de Bluetooth aan en uit gezet maar het lukt maar niet om een Bluetooth verbinding tot stand te brengen.

Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Bijdrager
    IGBA

Tuurlijk: gewoon terug naar iOS 10. Enne… meld die bug even bij Apple. Daar zijn beta’s nu eenmaal voor.

Bijdrager
    Victor96
    IGBA op 31 juli 2017

Tuurlijk: gewoon terug naar iOS 10. Enne… meld die bug even bij Apple. Daar zijn beta’s nu eenmaal voor.

En dan werkt zijn Apple Watch met watchOS 4 sowieso niet meer omdat die een iPhone met iOS 11 vereist…

TS: Ik zou ze beide herstellen en de iPhone clean installeren op iOS 11.

Bijdrager
    Niels

Draai je wel de laatste beta op je Apple Watch?

Sleutelbeheerder
    Night

Ik kan dat in ieder geval niet opmaken uit de Openingspost

Bijdrager
    Griffin

Op mijn Apple watch staat nog geen watchos4 beta geïnstalleerd want dat wilde ik dus doen via mijn iPhone.
    Kan ik watchos4 beta ook op een andere manier installeren op mijn Apple watch?

Bijdrager
    Niels

Er is officieel nog geen public beta (nogal raar gezien de noodzaak icm de iOS11 public beta)

Maar je kunt deze instructie volgen: https://www.igeeksblog.com/install-watchos-4-beta-apple-watch-without-developer-account/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.