7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Imade

Apple Watch corrupt na update

Toen ik de nieuwe WatchOS update wilde installeren, is mijn watchos (1st gen) compleet vastgelopen met een rood uitroepteken als schermweergave tot gevolg.
    Meer mensen hier last van?

Bijdrager
    Shmoo

Niets geleerd van het vorige debacle? Ik heb alles geüpdatet, behalve iOS en watchOS. Daar wacht ik wel een paar dagen mee.

Bijdrager
    makasa

Geen probleem met 2de gen AppleWatch

Bijdrager
    brinkey

Geen probleem met 1e gen watch

Bijdrager
    Imade

Gelukkig goede service zoals verwacht, buiten garantie maar omdat software herstel betreft toch gratis reparatie al moet hij wel worden opgestuurd.
    Nooit gehad bij een MS systeem:P

Bijdrager
    Shmoo

Wel raar dat dit soort dingen niet op afstand opgelost kunnen worden door een reset of iets. Ik denk dan aan een pinnetje indrukken met een prikker of zoiets.

Ik weet zeker dat wanneer ik mijn Apple Watch zou moeten opsturen richting Apple voor dit soort geneuzel waar ik zelf geen fout aan heb en alleen omdat ik op updaten druk dat het dan meteen einde oefening is voor het heel Apple Watch dragen. Ik ben zeer gesteld op het bijhouden van die gezondheidsdata en het volmaken van de ringen, daar heb ik veel plezier in en als ik daar ineens dagen moet missen vanwege ongein bij prutsende Apple developertjes dan is het echt wel het einde.

Bijdrager
    Barika Cala Saidah

Geeft Apple je gewoon geen nieuw exemplaar? Als je hem bij een third-party verkoper koopt lijkt het mij logisch dat je een tijdje moet wachten.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.