8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    hoppieee

Apple watch bestellen

Hallo,

Zoals de meeste al weten komt 24 April de Apple watch uit in Amerika.
    Toevallig vlieg ik 23 April naar Miami toe voor een vakantie.

Nu wil ik graag een Apple watch gaan kopen wanneer ik daar ben.
    Ik had gelezen dat 2 weken van tevoren je kon reserveren/pre order.
    Kan ik als toerist dit ook doen en dan bijvoorbeeld de apple watch zelf afhalen bij de apple store in Miami?

Bijdrager
    KarelWillem

Je kunt vanuit andere landen geen pre-order plaatsen nee.

Dan zul je eerst iemand moeten vinden, die dit vanuit Amerika voor je kan regelen.

Bijdrager
    Imade

Je kan alleen met lokale banken zaken doen bij reserveringen inderdaad.. ook worden alleen VS adressen geaccepteerd.

Bijdrager
    MauritsBD

Je kunt gewoon een Apple Watch bestellen op de Amerikaanse webshop. Het bezorgadres moet een Amerikaans adres zijn. Het factuuradres kan gewoon je eigen adres in Nederland zijn. Het is zelfs mogelijk om je Nederlandse account te gebruiken. Je kan het dan bijvoorbeeld laten bezorgen bij het hotel waar je overnacht.

Vorig jaar heb ik mijn iPhone 6 laten bezorgen bij een collega in Duitsland. Precies op deze manier:)

Succes

Bijdrager
    bjorngra

Ik kreeg net deze link van een vriend:
    http://mailboxde.com/

Ik heb de Watch in DE besteld met mijn eigen Apple ID en de factuur op mijn naam. Alleen het afleveradres van een Duitse vriendin. Bovenstaande zou dus ideaal zijn voor mensen zonder Duits leveradres.

Bijdrager
    burgsebastiaan

Gewoon een Duits 06 nummer kopen net over de grens, deze activeren en dan onderweg met een EU- dagpas of via de Mac Donald een reservering plaatsen. Zo heb ik dit gisteren gedaan, en heb om 7.15 uur een Apple Watch 42mm spacegray besteld en om 10.30 uur had ik hem om mijn pols!

Succes!

Bijdrager
    bjorngra

Kun je ook online een reservering plaatsen in een Duitse Store?

Bijdrager
    Shmoo

Als ze op voorraad zijn wel want begin deze week kon ik gewoon een afspraak maken in Dusseldorf.
    Maar aangezien Apple elke winkel steeds maar 5 horloges op voorraad geeft is de kans dat je een afspraak kunt maken heel erg klein.
    Dan moet je al direct op de dag dat ze binnenkomen online een afspraak inplannen voor de volgende dag. Zo niet dan vis je achter het net want Duitsers dieienand de buurt wonen van die winkel zijn natuurlijker sneller met afspreken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.