9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    stefsegers

Apple watch apps weg

Hey allen,

Gister mijn beta ios9.1 gedownloade naar de officiële 9.0
    Daardoor moest ik mijn Apple watch ook weer opnieuw koppelen.

Vreemd genoeg zijn er heel veel app niet meer terug op de Apple watch na installatie.

Whatsapp, Facebook messenger, AD even als voorbeeld. Ze komen niet meer in de lijst met apps van Apple watch.

Heeft iemand enig idee hoe ik dit weer terug g krijg! Ik vond vooral als die chat apps zo handig om te hebben op de Apple watch

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

Trol…

Bijdrager
    jackybe67

Probeer de Watch terug te herstellen en back-up terug te zetten.

Bijdrager
    ramrod

Waarom trol , of slaat het op je zelf ….

Bijdrager
    KarelWillem

Wellicht door dit?
    Whatsapp, Facebook messenger, AD.

Die geen van drieën een app hebben voor de Apple Watch.

Bijdrager
    stefsegers

Voordat ik mijn iphone terug gezet had in de “oude” 9.0 versie had ik op de Apple Watch al deze apps draaien gek genoeg… nu op 1 of andere manier niet meer dus. Vandaar de vraag

Een backup terug zetten naar de Apple Watch …. wist niet dat je dit kon backuppen?

Bijdrager
    nicj56

het klopt wat hier onder staat(de quote van KarelWillem), dat is namelijk ook de reden

KarelWillem

Wellicht door dit?
    Whatsapp, Facebook messenger, AD.

Die geen van drieën een app hebben voor de Apple Watch.

Het backuppen doet de watch zelf naar je iphone toe. Zodra je dan een nieuwe watch koppelt kan je die terug plaatsen dit zal die ook vragen.

Ik weet wel dat vanaf WatchOS 2 er facebook messenger op zit maar, AD en WhatsApp hebben geen watch app.

Bijdrager
    stefsegers

Thanks Nic voro je reactie.
    Wat je zegt klopt waarschijnlijk alleen als je iphone hetzelfde is als voor het opschonen.

Ik heb mijn iphone als nieuwe opgezet en de apps die ik wil apart weer geïnstalleerd. Een backup terug zetten ging niet omdat iOS 9.0 te oud was.

Dit is dan ook de reden waarschijnlijk… verder merk ik nu wel dat ik Facebook/wazap berichten binnen krijg… dus dat lijkt nu opgelost.
    Ik wacht wel keurig op WatchOS2, komt vast wel goed allemaal

Geblokkeerd
    Henk Rijnsen

@ramrod, wat KW zegt

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.