5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    JeroenXC

Apple Watch 6…

Dit zou echt mooi zijn maar zal waarschijnlijk een droom blijven…

Mooi rond is niet lelijk!

Bijdrager
    Shmoo

Ik zou het doodzonde vinden als de digitale kroon zou verdwijnen. Ik vind de kroon juist iets unieks hebben en voor mij mag het best minder horloge worden en meer ‘health band’ -achtig. Een knopje aan de zijkant is veel te standaard en ligt veel te veel in de lijn der verwachting. Dat kan iedereen bedenken. Een digitale kroon met habtic feedback, die je kunt indrukken, scrollen en er mee meten via een sensor dat erin gebouwd zit. Das niet iets dat je zomaar verwacht.

Verder vind ik dat dit horloge te vrouwelijk is en niet unisex genoeg. Probeer je eens voor stellen, een bodybuilder in de sportschool die amper zijn naam kan schrijven maar wel met 240Kg aan het bankdrukken is. Die zie je toch niet met zo’n klokje om z’n pols lopen en een hoop kreunen en puffen. Dit voorbeeld is zoiets als een fiets met een lage stang, speciaal voor vrouwen of mannen die hun pootje niet meer hoger dan de stoeprand krijgen. Dat kan ook niet meer in deze tijd, zonder dat het een label met ‘extra toegankelijk’ aan plakt.

Bijdrager
    KarelWillem

…een bodybuilder in de sportschool die amper zijn naam kan schrijven maar wel met 240Kg aan het bankdrukken is. Die zie je toch niet met zo’n klokje om z’n pols lopen…

Die zal toch eerder met het concept om zijn arm gaan lopen dan met de huidige Apple Watch denk ik. .:)

Als er iets vrouwelijks is, dan is het wel een Apple Watch.

Bijdrager
    polansky

Laat zo’n rond scherm maar lekker over aan Samsung.

Bijdrager
    RW076

<p class=”cite”>KarelWillem op 25 februari 2020 om 15:43</p>

<p class=”cite”>Als er iets vrouwelijks is, dan is het wel een Apple Watch.</p>

Euh, ik ben het erg vaak met je eens, maar hier ga je toch helemaal scheef. Vind dat concept ding juist super vrouwelijk. (en spuuglelijk)

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.