12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Q:

Bijdrager
    mp3jfast

Apple watch 4G

Wie heeft er ervaring met een 4g watch geimporeerd is die goed binnen NL te gebruiken?
    Wordt die dan in gebruik gelijk aan de huidige Nlse versie?
    Het idee is dat er later providers komen die 4G gaan ondersteunen. We zitten bij telfort.

Alvast bedankt,
    John

Bijdrager
    Hyrax

Zoals je zelf aangeeft moet een provider het ondersteunen – de Nederlandse providers doen dat (vooralsnog) niet. Het heeft dus geen zin om er een aan te schaffen met een functie die hier niet werkt. Op het moment dat dat hier werkt, zal hij hier ook met 4G aan te schaffen zijn.

Bijdrager
    Q-collective

De Apple Watch LTE versie ondersteunt géén roaming. Een USA model zal dus nooit werken in Nederland. Bespaar je de teleurstelling en wacht op de officiële release.

Bijdrager
    mp3jfast

Het idee is om er 1 uit Frankrijk te halen en dan maar wachten tot NL het gaat ondersteunen.

Bijdrager
    T-sec

Ik begreep dat providers in de VS ca. $10,00 p/mnd extra bovenop een 4G abonnement rekenen om dubbel gebruik mogelijk te maken.
    Als dit soort extra kosten ook in Nederland berekend gaan worden zou dit de verkoop van de Apple Watch 4G behoorlijk kunnen beïnvloeden.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  T-sec.

Bijdrager
    Shmoo

Als dit soort extra kosten ook in Nederland berekend gaan worden zou dit de verkoop van de iWatch Apple Watch 4G behoorlijk kunnen beinvloeden.

Ja duh… Al eens overwogen om als analist aan het werk te gaan? ?

Waarom denk je dat Apple deze modellen niet in één keer wereldwijd op de markt gooit. Ze begrijpen ook wel dat dit voor een exclusief doelgroepje is.
    Als je toch een horloge moet kopen met 10,- extra Vodafone-abonnement om er mee te kunnen bellen zonder dat je je telefoon bij je hebt dan gaat toch (mag ik hopen) iedere Nederlander met zijn blote billen, kont omhoog, op de landingsbaan bij Schiphol liggen wachten op de eerstvolgende Boeing 747 of niet dan. Dan is je leven toch gewoon overcompleet en voldaan.

Bijdrager
    SvS

Zelf zou ik wachten met aanschaf van Apple Watch met 4G totdat we hier tenminste wat aan 4G hebben. Tegen die tijd zijn we paar hardware updates verder… dus nu in sale oudere types halen en tot dan ermee doen.

Bijdrager
    T-sec

Sorry Shmoo, iWatch, Apple Watch.:roll:
    Watch in the name, to 4G, or not to 4G.

4G dekking prima, maar ik blijf andere nadelen zwaarder wegen:
    .
    1. Extra maandelijkse kosten voor dubbel 4G nummer gebruik.
    2. Accu Apple Watch 4G met een uur leeg als je af en toe belt.
    3. Scherm Apple Watch te klein/beperkt om hier alles op te doen.

Er zal ongetwijfeld een Apple Watch 4G doelgroep zijn die in Nederland misschien ook zelfs bij de landingsbaan ligt te wachten.
    Persoonlijk denk ik dat deze groep zijn iPhone vervolgens echt niet thuis zal laten, dat stadium is het gros al ver voorbij.
    Vroeger had je geen telefoon op zak en was je uit huis simpel niet bereikbaar. Nu ga je terug naar huis als je hem vergeten bent.

Bijdrager
    baartje

Maar buiten de 4G functionaliteit vind ik de RVS varianten een stuk mooier. Dus eigenlijk ben ik geinteresseerd of iemand weet hoe de apple watch in NL presteert zonder de 4G functionaliteit. Werkt de watch dan als een ‘normale’ of krijg je foutmeldingen c.q. beperkingen o.i.d.? Iemand?

Bijdrager
    T-sec

Als je de “Vliegtuig Stand” zou gebruiken dat gaat naast 4G ook de BT en Wifi verbinding uit en kun je weinig.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  T-sec.

Bijdrager
    McPim
    baartje op 30 oktober 2017

Werkt de watch dan als een ‘normale’ of krijg je foutmeldingen c.q. beperkingen o.i.d.?

Zie hier. Twee reacties onder dat artikel:

‘Uit meerdere info blijkt dat je een in Duitsland aangeschafte stalen, ceramisch of Hermes Apple Watch gewoon in NL kunt gebruiken (zonder 4G-optie uiteraard). Mogelijk, maar dat weet niemand nog, kun je als de Nederlandse providers ook de 4G-optie ondersteunen gebruik maken van deze functie. Koop je hem in de US of China dan ligt dat anders omdat daar de frequenties anders zijn’

en

‘Afgelopen weekend in Oberhausen de 4g Watch gehaald, werkt prima. Dat de 4g functionaliteit (vooralsnog) niet wordt ondersteund zit niet in de weg vwb eventuele notificaties hierover.’

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar geleden door  McPim.

Bijdrager
    J-peters

Ik heb nu een series 2, da’s qua snelheid al een groot verschil met de series 1, plus de batterijduur is een dag langer. Ik lees zaken als een alti/baro meter; is dat een extra feature op de series 3 buiten LTE/4G om?

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.