7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    linda_185

Apple Watch 4 uit de V.S.

Is er iemand die een AW 4 uit de V.S. heeft en de functie om een hartfilmpje te maken gebruikt? Is het het overwegen waard om er een uit de V.S. te halen voor deze functie?

Bijdrager
    Q-collective

Deze functie is regiogebonden, niet aan het toestel. Er is geloof ik wel een omweg, maar daarvoor hoef je dus geen Apple Watch te kopen in de VS.

Bijdrager
    linda_185

@q-collective: ik had gelezen dat het aan de hand van het serienummer, gaat, en dus dat Apple kan zien waar de horloge vandaan komt. Maar als jij een methode weet om dat te omzeilen hoor ik dat graag..

Bijdrager
    GJVDC

Ik heb er een meegenomen uit de USA. In combinatie met een Amerikaanse iTunes account werkt de functie om een hart filmpje te maken prima.

Het is inderdaad regio gebonden en het serie nummer is dan ook de bottleneck als je hem in NL koopt.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Dus een AppleWatch uit de VS kan hier wél net zo goed een hartfilmpje maken. Waarom hebben we die functie hier nog niet dan? Moet het eerst goedgekeurd worden door een  of andere officiële instantie?

Bijdrager
    EagerB0bNerd

Moet het eerst goedgekeurd worden door een  of andere officiële instantie?

Ja, dat is het.

Bijdrager
    Absrnd

Het is puur aan het US serienummer gerelateerd, ongeacht van je locatie of taal instellingen.

Ik had ook gehoopt om met een US account de ECG te kunnen gebruiken :/

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.