30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)
  • Q:
    Bijdrager
    petervanlaaken

Apple vs samsung

Ik heb van een vriend gehoord dat samsung beter is maar volgens mij is het apple de beste.

Wat vinden juilie een goede samsung telefoon ik een nexus die is echt mooi van samsung

sorr van me slechte taal ik kom uit china echt sorry,

Bijdrager
    Leander

你是个爱开玩笑的:x

Bijdrager
    Andre Mesker

我们不会继续这个话题,如果你有你的中国护照显示图片。

Bijdrager
    Frank Visser

In china vinden ze Nederlandse namen schijnbaar ook mooi, peter van laaken, echt chinees..

Bijdrager
    computer space

Waar twee honden vechten om een been, loopt de derde er mee heen. Doe mij maar een Windows Mobile, liefst goedkoop. Lumia 520 is prima ding, mooier OS dan Droid en iOS bij elkaar en je houd genoeg geld over voor andere leuke dingen.

Bijdrager
    nicj56

iPhone, samsung draait android en android is totaal onveilig, kan zelfs malware op komen, omdat er gewoon weg teveel mee kan, Windows Phone is wel praktisch als je meerdere windows apparaten hebt. Apple is gewoon goed onderling, en heeft een hogere stabiliteit.

Bijdrager
    eugy

@Computer space Windows Mobile i.c.m. een Lumia? Net als ik denk reeds alle onzin van je gehoord te hebben kom je met de overtreffende trap.

Bijdrager
    IGBA

Doe mij maar een Samsung nr. 39, met witte lijst.:evil:

Bijdrager
    Verdult

Doe mij maar een Samsung nr. 39, met witte lijst.:evil:

Numel negenendeltig met lijst? sambal bij?

@TS, het is voor iedeleen gewoon zijn eigen keuze, Als je het op een apple folum vraagt zullen er meel mensen de iPhone kiezen maal het blijft gewoon een pelsoonlijke keuze.

Bijdrager
    SunKeeper

Windows Mobile i.c.m. een Lumia? Net als ik denk reeds alle onzin van je gehoord te hebben kom je met de overtreffende trap.

Haha, dat onderstleunt de klernel niet. Knappe jongen als je dlat aan de gong klijgt.:D

Bijdrager
    sedikit

@IGBA en @Verdult, we bescheuren ons hier om jullie grap. Hoe kómen jullie erop!
    En nu nog de andere bevolkingsgroepen e.d. nog. Ik popel!

Bijdrager
    SunKeeper

Oei, volgens mij is het sarcastisch bedoeld. Iets voorzichtiger lopen jongens, je trapt alle wannebee-Chinezen op hun tenen! Zodadelijk een rechtszaak wegens laster.

—-

Ontopic: vanwege de intentie van de titel en openingspost om schijnbaar een discussie op gang te starten (vaker nog wordt dit een ‘flamewar’ genoemd) is de deur opengetrapt om er allelelei andere onderwerpen bij te halen en de spot met dingen te gaan drijven.

Houd er echter rekening mee dat dit (i.i.g. van mij persoonlijk) nooit bedoeld is om anderen belachelijk te maken. Uitsluitend humor. Wordt dat niet als zodanig opgevat door anderen, hierbij mijn welgemeende excuses en het vliendelijke verzoek al mijn posts in dit topic te negeren.

Bijdrager
    brumemail

Het voordeel (tenminste dat vind ik) is dat Apple gebruiksvriendelijker is dan de meeste merken als het gaat om zowel de software als het design van het toestel, maar daar betaal je dan ook extra voor. Als het gaat om de hardware van het toestel, denk ik dat Samsung en Apple toestellen wel redelijk overeenkomen. Een ander verschil nog is dat Apple hun klanten bijna forceert om altijd de nieuwste update te installeren, maar dit geeft ook weer stabiliteit. Zelf ben ik eenmaal gewend aan de gemakkelijkheid van Apple (iPhone, MacBook en iMac) dus ik zou niet zelf meer voor een ander merk kiezen als het gaat om een computer of mobiel.

Bijdrager
    sedikit

@Sunkeeper, wat zoek je het toch ver. Nou vooruit dan maar: het zoutvat is bedoeld tegen flauwe grappen

Bijdrager
    KarelWillem

…het vliendelijke verzoek…

:)

…Een ander verschil nog is dat bij Android het nauwelijks mogelijk is de nieuwste updates te installeren…

Moderator
    Pete.Z

Als gedwongen gebruiker van een Samsung via mijn wrkgever, niet doen, absolute gebruikersonvriendelijke bagger……

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Behalve dat Samsung gewoon alle mogelijke innovatie jat bij anderen (alleen hun smartwatch hebben ze zelf “uitgevonden” en die suckt dan ook heel erg hard) vind ik Android een afschuwelijk lelijk systeem. Je kan vanalles tweaken, maar geen één thema is mooi, om maar te zwijgen van de comic sans-achtige lettertypes. Maar ja, smaken verschillen. Er zijn mensen die dat blijkbaar wel mooi vinden.

Bijdrager
    nicj56

Ik denk eerder dat Samsung zelf niet innovatief is, ten opzichte van Apple, want alles wat ze zelf uitvinden flopt 9 van de 10 keer.. Apple heeft meestal de battery drain in iOS, maar dat mag de pret niet drukken.

Los van dit bovenstaande, beweert de CEO van Google dat Android veilig… Niet als je weet dat er een Anti-virus op moet en het dan pas veilig is.

Bijdrager
    IGBA

Ben ik dan echt de enige die in de openingspost een nogal doorzichtig spambericht herkent, zoals je die bij bosjes in Apple fora tegenkomt? Een zich ‘petervanlaaken’ noemende ‘chinees’ die in zijn eerste post over Samsung-shit begint? Yeah, right. Als dit een serieus bedoelde post is, eet ik die hele zoutpot van sedikit leeg.

Bijdrager
    Dick de Roos

Apple of Samsung, ik wil je nog wel even dit zeggen: 聖誕快樂 (Gelukkig Nieuwjaar).
    Wat mij opvalt is dat die smartphones zo beroerd telefoneren. Slechte verbinding enz.
    Of daar verschil in zit weet ik niet, maar dat zou een argument kunnen zijn.

Bijdrager
    MoNdO GeNeRaToR

Ben ik dan echt de enige die in de openingspost een nogal doorzichtig spambericht herkent, zoals je die bij bosjes in Apple fora tegenkomt? Een zich ‘petervanlaaken’ noemende ‘chinees’ die in zijn eerste post over Samsung-shit begint? Yeah, right. Als dit een serieus bedoelde post is, eet ik die hele zoutpot van sedikit leeg.

Mijn gedacht;).

Bijdrager
    KarelWillem

Behalve dat Samsung gewoon alle mogelijke innovatie jat bij anderen (alleen hun smartwatch hebben ze zelf “uitgevonden” en die suckt dan ook heel erg hard)…

Sorry??:) Dat is toch gewoon een Sony Smartwatch (of één van de andere die er al waren) die ze een beetje lullig onder het kopieerapparaat hebben gehad?

Bijdrager
    GoeieDag

Ook mijn idee. 20 mensen die er min of meer serieus op in gaan…

Sedikit: leve de flauwe grappen! Ik weet dat het van de humorpolitie van JOOP niet mag, en daar zul jij het wel eens mee zijn; daarom: hoe flauwer, hoe beter!

Bijdrager
    SunKeeper

Wat mij opvalt is dat die smartphones zo beroerd telefoneren.

Wie telefoneert er dan ook nog mee? Je moe gewoon chatte jonge! Mongol!:evil:

Bijdrager
    computer space

Windows Mobile i.c.m. een Lumia? Net als ik denk reeds alle onzin van je gehoord te hebben kom je met de overtreffende trap.

Haha, dat onderstleunt de klernel niet. Knappe jongen als je dlat aan de gong klijgt.:D

Mierenrimmers
    Gewoon het OS dat er op draait. Microsoft is zo slim om het geen naam te geven, dus ik verzin maar iets.

Bijdrager
    kimiferrari

@computer space
    Het OS heet windows phone 8. Dus microsoft is helemaal niet zo slim:D

Bijdrager
    SunKeeper

Jawel, heeft wel een naam. Windows Phone 8.
    De voorloper was Windows Phone 7 die op dezelfde kernel draaide als Windows Mobile. Kernels zijn niet compatible met elkaar.

Toestellen ook niet, dus iedereen moest een nieuwe telefloon kopen om Windows Phone 8 te kunnen draaien. Hahahahaha.

Edit: @kimiferrari was me net voor. Zoals hij zegt.

Bijdrager
    sedikit

@Goeiedag,
    “Ik weet dat het van de humorpolitie van JOOP niet mag, en daar zul jij het wel eens mee zijn”

Excuses Goeiedag dat ik de vrijheid genomen heb die ontzettend goede grap over een Chinees “flauw” te noemen. Ik had hem nog nooit gehoord. Na JOOP had je natuurlijk ook nog (de humorpolitie van) “ons soort mensen”, “grachtengordel”, “elite”, “linksmensen”, “azijnbode” enz. kunnen schrijven.Toch?! Vast vergeten! Ach, wat kan de wereld er toch aandoenlijk eenvoudig uitzien…

Bijdrager
    koen

Die ‘sambal bij’ opmerking slaat trouwens nergens op. Sambal is Indonesisch, niet Chinees. Maar dat terzijde.

Bijdrager
    GoeieDag

Als je van deze grap nog nooit gehoord hebt, zou ik eens wat kranten gaan lezen en nieuws volgen.
    Misschien dat Geenstijl.nl je op weg kan helpen, ouwe azijnpisser!:D:D:D

30 berichten aan het bekijken - 1 tot 30 (van in totaal 37)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.