11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    bitsflew

Apple voor rechter gedaagd door Nederlands bedrijf.

Lens Media daagt Apple voor de rechter.

Niet zo slim van die app developer om een geregistreerde handelsnaam te gebruiken!

Bijdrager
    Hansi2124

Lijkt mij dus dat ze de verkeerde dagen. Ze moeten de maker van de app benaderen….. Daarom staat Apple nog steeds in zijn recht om de app te verkopen, lijkt mij.

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Op http://www.iTheorie.nl ben ik mijn autotheorie ook aan het leren.:razz:

Maar wat doet Apple verkeerd? Apple is niet de developer van deze App, dus ik vind dat de developer dit moet regelen. :slant:

EDIT// Zoals Hansi dus al eerder zei.;)

Bijdrager
    justhan

Misschien moet Lens zich wenden tot een advocaat die weet wat hij doet …?

Bijdrager
    bitsflew

Apple is natuurlijk niet verantwoordelijk maar wel degelijk aansprakelijk want het is Apple’s winkel.

Bijdrager
    apple_fan

Volgens mij moeten ze niet zo zeiken, ze maken zelf gebruik van een aangepast logo van internet explorer

Bijdrager
    verwijderd-profiel

Inderdaad.:lol:

Bijdrager
    MBPuser

Dat zie je verkeerd, die overeenkomsten zijn puur toeval..:wink:

Bijdrager
    bitsflew
    apple_fan op 30 augustus 2012

Volgens mij moeten ze niet zo zeiken, ze maken zelf gebruik van een aangepast logo van internet explorer

Beetje vreemde manier van redeneren!

Als Microsoft daar een bezwaar tegen heeft dan melden die zich wel, maw dat is iets tussen Microsoft en Lens Media, maar het is voor de makers van die iTheorie app natuurlijk geen vrijbrief om de handelsnaam te misbruiken.

Moderator
    Strifer

Apple verzoeken om ze bij te staan (verwijder ‘m, want ze maken inbreuk op ons merkrecht of whatever) kan ik me nog voorstellen, maar ze aanklagen omdat een ander inbreuk maakt en verkoopt gaat me wat ver. Pak nou eerst de app maker en ga dan eens verder kijken.

Bijdrager
    Truzo

Ziet er ook een beetje uit als een ‘Metro-stijl’ logo uit. Microsoft kan misschien iTheorie aanklagen wegens schenden van 2 copyrights ;p

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.