7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    bonestaak

Apple tv4 fotos streamen

Wat is naast plex (die het niet voor elkaar krijgt) de beste manier om foto’s af te spelen in de Apple TV4?

Ik heb zelf geen Iphone en mijn Ipad is versie 1 dus deze kan ik niet gebruiken om via airtime ofzo af te spelen.

Bijdrager
    KarelWillem

De beste manier is toch gewoon je foto’s op je Mac, en zorgen dat je in hetzelfde netwerk zit?

Bijdrager
    bonestaak

Tja dat zit ook in hetzelfde netwerk maar ik ga niet mijn MAC 24 uur aan laten staan (Niet iedereen heeft zoals Rutte beweert minimaal 3000 per maand). Dan kan ik ook zeggen als ik effe iets moet laten zien even mijn Mac aanzetten.

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat kan ook. Dus… ?:)

Idee:
    Zet Google Foto’s aan, sync je foto’s daarmee, en browse op je Apple TV naar je Google Foto’s account.
    Of doe hetzelfde met Flickr.

Bijdrager
    bonestaak

Kijk ! dat is info waar ik al een tijdje naar op zoek was. Bedankt.

Bijdrager
    bonestaak

Sorry ik was een week weg. Ik heb zelf inderdaad Google Foto’s aan staan. Echter als ik op de Apple TV4 op foto’s klik krijg ik alleen de regel voeg foto’s toe maar nergens ook aangegeven HOE? Ik zag wel ergens de optie om via Icloud dit te gaan doen maar daar wacht ik nog even mee (heel prijzig en de basis 5 GB ga ik niet mee komen). En browsen kan ik (nog) niet op mijn Apple TV4. Althans volgens mij is er nog geen (officieel) browser pakket voor de TV4 en moet ik dat nog even uitzoeken hoe ik dat doe volgens de alternatieve wijze via Xcode kan doen.

Bijdrager
    KarelWillem

Sjonge. Wat een gefröbel.:)

Anyway.. Er is wel een Flickr app voor je Apple TV 4 toch?

Dan zet je dat aan?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.