3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Q:
    Bijdrager
    RobbyH

Apple Tv4 en Belgische apps en Netflix en Siri.

Hi all,

Ik overweeg een Apple tv4 te kopen. Maar zijn er al voldoende Belgische apps van se tv zenders etc.? Is er bv ook een Telenet app? Kan je Siri ook gebruiken in de Netflix app, ook al moet je dan in het Engels inspreken. Of moet je dan heel het systeem in het Engels instellen? Ik neem aan dat een Apple tv5 of zo nog niet voor binnenkort is?

Alvast bedankt voor de hulp.

Bijdrager
    RobbyH

Gisteren een Apple TV4 gekocht. Groot was mijn teleurstelling dat je in Vlaanderen blijkbaar geen Siri kan activeren! Voor de rest voldoet het toestel aan mijn verwachtingen. De app van VRT om het nieuws te zien is wel handig, maar de beeldkwaliteit van het journaal is maar pover. Canvas geeft dan wel goed beeld. Handig voor documentaires.

Weet iemand hoe je in Vlaanderen Siri op een Apple TV4 activeert? Of hoe lang gaat het duren eer de Belgen ook mee zijn om van Siri gebruik te kunnen maken op Apple TV4?

Bijdrager
    mjsmit

Belgische apps van BRT of CANVAS zijn niet beschikbaar in de NL app store van de Apple tv helaas.
    Hopelijk komt dit nog wel op korte termijn.
    Duitsland heeft dit al wel gedaan, zie Das Erste

Siri werkt in de Netflix app, maar Siri verstaat alleen Nederlands en geen Engels.
    Je moet de titel dus zo Nederlands mogelijk uitspreken.
    De remote app is dan vaak net zo makkelijk als je de zoekfunctie gebruikt. Kan je wat sneller typen dan letters 1 voor 1 selecteren met de afstandsbediening.
    Overigens verstaat Siri het ook wanneer je de letters 1 voor 1 spelt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.