7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Mrwhoopie

Apple tv4 denkt dat ik franstalig ben

Ik heb een Apple Tv4 maar het enige dat feilloos gaat is eigenlijk netflix,verder is het toestel redelijk buggy.

Eerste probleem,ik heb een elegische iTunes account en in iTunes staat alles mooi in het nederlands maar op de apple Tv zijn mijn films die ik kan kopen/huren altijd frans gedupt.Belgie is 3 talig maar franse audio hoef ik echt niet,ik kan het ook nergens niet instellen denk ik.

Twee probleem,ik heb hier 200Mbps internet dus het is allemaal snel en toch is de muziek app gewoon traag in het starten van de nummers.

3e probleem de apple Tv is niet stabiel,soms geraak ik gewoon niet in de instellingen app en dan werkt enkel stekker uit trekken blijkbaar.

Hopelijk kan iemand mij helpen.

Bijdrager
    tarmac58

“ik heb een elegische iTunes account ”
    Voor diegene die niet weten wat elegisch betekend: weemoedig

Bijdrager
    Mrwhoopie

Lol,eigenlijk bedoelde ik Belgische:D

Geblokkeerd
    Anoniem

Als je een film kijkt via iTunes maar ook in andere apps als Netflix kun je op de remote van boven naar beneden swipen. Je krijgt dan een menu waarin de taal kan worden ingesteld, kijk eens of hier dan Nederlands bij staat.

Wellicht staan de taalinstellingen voor je account in iTunes op de computer? Heb je daar het zelfde taalprobleem?

Instabiliteit en traagheid zijn een lastige, dan kom ik uit op opnieuw installeren. Heeft de Apple TV verder goed bereik (Instellingen > Netwerk)? Anders wellicht kabel proberen.

Bijdrager
    Mrwhoopie

Ik werk via LAN en ja hij heeft het verder goed gedaan.
    Als ik op de apple TV naar computers ga en zo mijn muziek afspeel (interface is minder handig) dan speelt de muziek perfect en laden ook de nummers direct.Via de muziek app is het een ramp:(

Bijdrager
    Shmoo

En er zit geen bonjour -verbinding tussen?

Bijdrager
    Mrwhoopie

bonjour?
    Je bedoeld ander device dat over wifi gaat?Neen elke iMac is via LAN aangesloten.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.