7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Beech

Apple TV3 update mislukt

Een aantal keren heb ik geprobeerd de laatste update voor de Apple TV 3 te installeren. Ook na een minuut van de netspanning krijg ik de mededeling: Update mislukt, herstart Apple TV.
    Wat is er aan de hand ?

Bijdrager
    dzzls

probleem heb ik ook. Ik heb dit geprobeerd maar werkt ook niet: http://www.appletips.nl/een-apple-tv-herstellen-met-behulp-van-itunes/ itunes blijft zeggen dat ie geen apparaat gevonden heeft, ondanks dat de apple tv wel gevonden wordt door Itunes.

Bijdrager
    Robban

Had hetzelfde probleem bij mijn Apple TV 3 gekoppeld via een Ethernet kabel. Vervolgens de Ethernet kabel verwijderd en WiFi ingesteld. De update is goed gegaan via WiFi (duurde wel even).
    Na de update, de Ethernet kabel er weer in en U R ready to go.

Bijdrager
    Beech

Wel,wel, wat een waardeloze toestand. Nee, het ligt niet aan Apple, het ligt aan de rotzooi in je huis. En zo word je bij al die moderne bedrijven met een kluit het riet in gestuurd.
    U begrijpt het al : de update 5.1.1 is gelukt, ethernetkabel er uit en via wifi.
    Wie het weet mag mij het uitleggen.
    Robban: Bedankt voor de hint.
    Mag een slotje op.

Bijdrager
    Akoni

Had ik ook, update bleef hangen.
    Stroom er af en opniew aangesloten, update lukt!
    Wel later van alles weer moeten invoeren , inclusief airplay weer aanzetten .

Bijdrager
    Beech
    Akoni op 02 december 2012

Had ik ook, update bleef hangen.

Stroom er af en opniew aangesloten, update lukt! Dit is toch een andere situatie, en netspanning er af had ik ook geprobeerd, maar dat gaf geen soelaas.
    Iemand enig idee waarom met ethernetkabel de update steeds mislukte ?

Bijdrager
    Clouren

Bedankt Robban (en Beech, voor het stellen van de vraag)!
    Hier hetzelfde probleem met een gloed nieuwe Apple TV uit de doos. Updaten lukte niet, Fotostream en Youtube gaven netwerkproblemen.

Even updaten via Wifi, en eindelijk werkt het spul. Duurde trouwens nog wel even voordat Youtube het deed.

Fijne Apple ervaring weer.:sad:

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.