11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:
    Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Apple TV werkt niet meer

Ik wil inloggen met mijn gebruikersnaam en wachtwoord voor mijn icloudaccount. Er verschijnt een venster met een ellenlange tekst, ik scroll naar beneden en wil op akkoord drukken en het lukt niet. Het venster van de ellenlange tekst verschijnt opnieuw…

Bijdrager
    GoeieDag

Stekker er even uit trekken?

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Ik heb weer beeld en klank, maar ik kan mijn iCloud account niet meer bevestigen voor akkoord. Dat scherm met de lange tekst blijft een tijd staan, ik heb muziek en een tijd later weer beeld.

Geblokkeerd
    Helena Vanaeken

Ik had ook dat probleem je moet op de rode knop duwen en dan werkt dat weer

Bijdrager
    Mac Hammer Fan
    Helena op 26 maart 2015

Waar vind je die rode knop? De Apple TV is zwart en de afstandsbediening grijs en zwart.

Bijdrager
    KarelWillem

Helena plaatst vrijwel uitsluitend reacties die kant noch wal raken.
    Dus let daar maar even niet op.:)

Geblokkeerd
    Humain
    Helena op 26 maart 2015

Beste Helena, in le topics roep je de grootste onzin. No offence maar denk je iemand hier mee te helpen?

Bijdrager
    KarelWillem
    Bijdrager
    essiw

Ik weet niets van AppleTV maar misschien handig om een screenshot/foto te posten? Verder zou het kunnen zijn dat hij niet goed verbonden is met internet? (of met slecht internet?).

Jammer dat er geen report optie is voor reacties zoals die Helena maakt.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Het is opgelost. Ik heb alle instellingen hersteld (te vergelijken met een reset) en vanaf nul alles opnieuw ingevoerd. Toch een slecht punt voor Apple.

Bijdrager
    Mac Hammer Fan

Zo nu en dan werkt Apple TV niet meer. Als ik de stekker van het apparaat uit het stopcontact verwijder en vervolgens weer in het stopcontact steek is het opgelost. Het blijft echter vervelend.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.