9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    superschenk

Apple TV update 2.2 (soft subtitles….)

Zou het waar zijn.. Eindelijk films huren uit de store?

Op http://support.apple.com/kb/HT3187 is te lezen wat er nieuw is aan de Apple TV. Opvallend is de optie voor het kiezen van subtitles en andere talen.

Voor amerikanen is dit niet interessant, echter voor ons landje wel! betekend dit dat je straks eindelijk films kan huren uit de store.
    Waarom zouden ze het anders nu pas ingevoerd hebben.. :D

Bijdrager
    soulutions

Ehm, is dit niet gewoon voor die Amerikanen die nu de buitenlandse (niet Engelse) films ondertiteld krijgen… :oops:

Bijdrager
    superschenk

Zou kunnen.

Maar dezelfde update geeft ook aan dat je andere talen kan kiezen. Misschien voor onze duitse vrienden;)

Bijdrager
    soulutions

Ik heb ‘m net met alle moeite ge-patched, dus ik sla deze update nog ff over tot ze de update ook weer gekraakt hebben… als het al interessant is om te updaten… :wink:

Bijdrager
    Lexis

Deze update kan je makkelijk installeren, en dan zonder veel moeite opnieuw patchen.
    http://www.appleminded.nl/2008/10/03/apple-tv-nieuws/

Bijdrager
    Bumba86

Hoe komt het dat na die f*cking update mijn Apple TV niet meer wordt weergeven als apperaat in iTunes en ik hem ook niet meer kan koppelen met iTunes?

Bijdrager
    superschenk
    ”Bumba”

Hoe komt het dat na die f*cking update mijn Apple TV niet meer wordt weergeven als apperaat in iTunes en ik hem ook niet meer kan koppelen met iTunes?

Itunes al wel geupdate (daar is namelijk ook een update voor…)

Bijdrager
    Bumba86
    ”superschenk”
    ”Bumba”

Itunes al wel geupdate (daar is namelijk ook een update voor…)

Beide geupdate, maar ze communiceren niet meer met elkaar …:(

Bijdrager
    soulutions

@Bumba: al een oplossing? Want ik heb hier hetzelfde… iTunes ziet ‘m niet meer… :evil:

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.