5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    WTR

Apple TV stream naar iPad en meer…

Hey y’all

Ik heb gezocht op internet, maar kon niet de antwoorden vinden op de volgende vragen. (tenzij ik niet goed zoek :P)

– Kan de Apple TV streamen naar een iPad? (waarom?! …volgende vraag)
    – Kan de Apple TV vanaf een NAS lezen?

Al mijn data (files, muziek, films, etc…) staat voornamelijk op mijn Netgear Readynas NV+

Nu wil ik nog weleens niet achter mijn tv hangen(nas in combo met A.C. RyanPlayon!), maar vanaf een andere locatie in het huis een filmpje willen kijken.
    Airplay is ideaal wanneer oa films op de mac staan, maar dat is bij mij dus niet altijd het geval.
    Netgear heeft zelf ook een iPad en iPhone app waarbij je content van je nas kan bekijken, maar die functioneert gewoon niet goed. (Er is nooit verbinding te maken terwijl alles up-to-date is).

Wat ik dus eigenlijk wil is een combo van Airplay en mijn Readynas NV+.

Kan dit met de Apple TV? (of eventueel iets soortgelijks)

Alvast bedankt!

PS:
    Nog even tussendoor ; R.I.P. Steve and Thnx!

Bijdrager
    Maverick9898

Volgens mij kan je niet andersom streamen, maar waarom zou je dat willen? De ATV streamt sowieso al.

Als je het pad zo maakt in iTunes dat ie refereert naar je NAS, kan dat ja. Als de verbinding maar goed is;).

Bijdrager
    macpro

Je kunt alleen films naar de AppleTV streamen als jouw NAS verbonden is met een computer waar iTunes op draait. Rechtstreeks vanaf een NAS naar een AppleTV streamen kan niet.

Tenzij je natuurlijk de AppleTV voorziet van een JailBreak en vervolgens XMBC of iets dergelijks er op zet. Dan kan het weer wel.

Moderator
    unSOUND

Ik speel films op mijn iPad vanaf mijn Airport Extreme met de App FileBrowser. Die streamt de bestanden direct vanaf elke schijf / Mac in het netwerk. Daar is dus helemaal geen AppleTV voor nodig…

Bijdrager
    wmaat
    macpro op 07 oktober 2011

Je kunt alleen films naar de AppleTV streamen als jouw NAS verbonden is met een computer waar iTunes op draait. Rechtstreeks vanaf een NAS naar een AppleTV streamen kan niet.

5 minuten en jailbreak met software van firecore.com lost Uw probleem op…

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.