8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    nickdw

Apple tv probleem

Heb sinds kort de nieuwste Apple tv en ben al 2 keer teruggeweest naar de winkel. Beide keren viel de verbinding steeds weg van de afstandsbediening. Dit is nu opgelost maar nu heb ik steeds een probleem met streamen van iPhone maar de Apple tv! Ik kan op de iPhone wel mijn hele scherm synchroniseren en dan bijv YouTube of Netflix maar kan dit niet in de app zelf doen zodat ik iets kan doen op mijn telefoon ondertussen. In begin deed hij dit wel en nu is het logo opeens weg! Iemand een idee?

Bijdrager
    Shmoo

Er zit niet voor niets een Netflix en YouTube app op de Apple TV. Dan hoef je dat hoeren AirPlay niet te gebruiken en valt je verbinding ook niet continu weg. ?

Bijdrager
    nickdw

Snap ik maar YouTube is handiger via de mobiel. Hoort gewoon te werken

Bijdrager
    Bugsy

Net nieuw, niet goed = terug naar de winkel

Bijdrager
    bcgraaf

Welke versie van IOS draai je op dit moment op je iPhone? Vanaf IOS 10 is het e.e.a. veranderd met airplay.
    Voor IOS 10 werkt het als volgt: Veeg met het bedieningspaneel omhoog, veeg 1x naar rechts hier staat nu de app welke geluid of beeld wil afspelen onderaan zie je een tekentje staan met “iPhone” click hier op en selecteer je airplay apparaat. Nu wordt niet je hele scherm via airplay afgespeeld maar alleen de app.

Kijk anders op  tips voor een uitleg.

Bijdrager
    nickdw

Ja heb nieuwste iOS draaien. Als ik via de iMac wil streamen werkt dit prima. Kan scherm sychroniseren en ook via iTunes een film streamen. Echter werkt dit niet op de iPhone!! Af en toe werkt scherm synchroniseren wel! Streamen nooit

Bijdrager
    Shmoo

In iTunes heb je AirPlay maar op je Mac een film aanzetten in Quick Time of via de DVD-speler app en dan je bureaublad syncen naar je Apple TV gaat niet lukken. Daar zit een beveiliging op, en terecht!

YouTube heeft naar mijn weten geen AirPlay functionaliteit in hun app ook geen Picture in Picture systeem. Dus zodra jij je bureaublad van je iPhone begint te syncen naar je Apple TV zal dat waarschijnlijk prima werken op je springboard en in bepaalde apps maar zodra er video in een app zit zal dit waarschijnlijk ook gewoon geblokkeerd worden.

Bijdrager
    nnsa

De airplay van YouTube en vele anderen zit in iOS. Swipe één keer van net onder aan het scherm naar boven en dan één keer naar rechts om bij AirPlay van video en audio te komen. Bij een goede WiFi-verbinding zou dit moeten werken.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.