5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    macoky

Apple TV Populairste Podcasts

Ik ben een verwende Apple Tv gebruiker- prachtig om hem te gebruiken met een 40 inch LCD Full HD scherm ;D graag kijk ik naar videocasts. Vaak maak ik gebruik van de menufunctie Populairste Podcasts – maar sinds kort is deze bij mij niet meer beschikbaar ( geloof sinds de laatste update ). Ik krijg nu alleen maar “item not available” te zien. Ben ik de enige me het probleem en is het dus een probleem aan mijn kant of zijn er meer met het probleem en ligt het aan Apple ?

Bijdrager
    Xiapano

Hallo,

Ik heb precies het zelfde nadat ik de update gedaan hebt:?

Bijdrager
    iemekkie

Heb ik ook sinds de update.

Bijdrager
    friesappeltje

Die melding heb ik niet. Wat ik nu wel tegenkom is dat hij bij enkele podcasten met de melding komt dat het formaat niet gelezen kan worden door de Apple TV. Ik weet helaas niet zeker of de betreffende podcasten voor de laatste update wel te bekijken waren.
    (alleen al voor de podcasten zou je een apple TV moeten kopen, is super!)

Bijdrager
    macoky

Dus bij jou doen de populairste podcast het Friesappeltje ? Ben trouwens helemaal met je eens dat voor de vod cq podcast de apple tv helemaal top is … zo zijn de keynotes echt een genot om naar te kijken;-)

Maar aangezien er blijkbaar toch meer mensen het probleem hebben ligt het dus aan Apple … ik ga ze maar een e-mail sturen want zo staat het erg slodderig …

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.