7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroeno

Apple TV of digital AV adapter?

Beste mensen,

Ik zit te twijfelen tussen een apple tv of een AV adapter ( 30pin naar hdmi ) van apple. Het adapertje is 40 euro, en de aTV 120. Nu kun je met de aTV alles lekker draadloos streamen en met dat adapterje moet alles met de kabel, niet handig met games enzo. Mijn vraag is wat zal ik nemen?

PS: Weet een van jullie wanneer de aTV 2 is uitgekomen? Misschien dat je op die datum dan wel nr.3 kan verachten. Als ik er een wil gaan kopen, doe ik dat namelijk pas in september/oktober.

Bijdrager
    WimVriend

Die AV adapters liggen op dit moment voor € 29,95 bij de Lidl.

Bijdrager
    Maverick9898

Wat wil je precies op je TV laten zien? Je hebt het over games, maar dat gaat sowieso niet met de Apple TV (tenzij je mirrored met je iPad bijv, maar ook dat schijnt niet helemaal jovel te werken).

Bijdrager
    Jeroeno

Ik zou gewoon muziek,video, en games willen streamen. Ik heb idderdaad ook gehoort dat sommige games niet airplay compitabel zijn. Verder las ik net dat als je streamt naar je apple tv dat je video in max 720p kan bekijken en dat is bij de digitale av adapter 1080p ! Ik hoop zo dat apple in het na jaar een nieuwe apple tv maakt waarbij alles 1080p is; films huren, airplay….

Bijdrager
    Maverick9898

Okay, nou ja als jij het geen probleem vindt om tot die tijd het gewoon met een adapter te doen, zou ik dat gewoon doen. Als je 1080p een must vindt, zou ik voor de adapter gaan en, mocht de nieuwe ATV 1080p ondersteunen, die t.z.t. kopen.

Bijdrager
    Jeroeno

Nieuwe apple tv’s kwamen vorig jaar in het najaar uit, denk jij dit keer ook?

Bijdrager
    Maverick9898

Weet ik niet. De Apple TV is nooit een product geweest dat systematisch per jaar wordt vernieuwd, dus daar kan ik niet zoveel over zeggen.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.