13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ipod2g

apple tv muziek

Als je muziek wil luisteren op je apple tv (2e generatie), en de mac waar de tv aan is gekoppeld is staat op stand-by.
    Kan je dan wel muziek luisteren op de tv?? want de apple tv heeft maar 8gb geheugen en ik heb meer dan 8gb muziek.

Alvast bedankt!

Bijdrager
    MichMich

Nee.

Bijdrager
    KarelWillem

Die 8 Gb wordt niet gebruikt om je muziek naar toe te verplaatsen.
    Je Mac moet dus altijd actief ‘aanwezig’ zijn.

Bijdrager
    ipod2g

jammer, dan maar hopen dat het nieuwe data center van apple misschien voor zoiets kan zorgen.

Bijdrager
    r.heijma

Stel de TS toch niet teleur.
    Als hij aan de audio-uitgang van de atv nu een stereosetje hangt en de atv als extra luidsprekers gebruikt in iTunes dan heeft hij toch wel geluid via de atv? Helaas moet zijn mac wel aan staan maar die dient dan als mediaserver. Zo heb ik muziek door heel het huis via atv of airport express.
    En dan noch de phone, touch of pad met de remote app en genieten maar.

Bijdrager
    fatboysmart

Welke audio uitgang? Ik zie alleen een optische uitgang…

Bijdrager
    KarelWillem

Audio-uitgang = optische uitgang. Je hebt dus wel een stereo met optisch-in nodig.

@ r. heijma:
    We stellen niemand teleur.
    Maar zeggen alleen dat de Mac actief moet zijn bij muziek streamen.

Bijdrager
    fatboysmart

Je kunt ook streamen vanaf je nieuwste generatie iPod touch, iPad of iPhone4 natuurlijk. Als je de muziek eerst daarop zet, dan kan de Mac uit.

@KarelWillem: Ik denk dat lang niet iedereen een versterker met optische ingang heeft.

Bijdrager
    KarelWillem

Je moet mij er niet op aanvallen.:lol:
    Ik heb dat ding niet ontworpen.

Bijdrager
    fatboysmart

Toch geef ik jou een beetje de schuld;-)

Bijdrager
    r.heijma

Gatverdamme, heeft dat ding alleen een optische uitgang? Wie heeft dat verzonnen? Ja, dan moet ik hem niet.
    Mijn excuses aan de TS.

Bijdrager
    iDuck

@TS: misschien een optie; de Apple TV eerste generatie kan wel als stand-alone spelen. (en heeft ook analoog geluid uit)

Bijdrager
    r.heijma

En een atv 1 heeft ook nog eens een 160GB harddisk. Wat je daar allemaal niet op kwijt kunt.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.