7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Geert

Apple tv met open haard laten starten

Hallo allemaal,

Ik ben bezig om mijn huis smart te maken en wil graag een opdracht/shortcut maken als ik thuis kom.

De bedoeling is dat ik zeg “ik ben thuis” en dat mijn hue lampen op een bepaalde scene springen, een spotify lijst naar mijn soundbar of Apple tv streamt, maar ook dat een 4K open haard op Netflix wordt gestart. De lampen en muziek kom ik wel uit maar kan men ook een film laten starten op Netflix?

Bijdrager
    KarelWillem

‘Oké Google, Play Fireplace for your Home on Netflix’.

Oh, wacht…:)

Bemerk ik gelijk een kleine clitch in mijn setup.

Want omdat alles via Chromecast loopt kan ik niet èn de open haard èn mijn eigen muziek combineren.

B.t.w.; als jij een Spotify playlist naar je Apple TV wilt sturen, heb je dus hetzelfde probleem.

Of bekijk je Netflix via een Smart TV?

• Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  KarelWillem.
    • Deze reactie is gewijzigd 1 maand geleden door  KarelWillem.

Bijdrager
    Brombeer

Wat dacht je van een huisknecht? Die kan dan nadat hij de grammofoon heeft bediend meteen met een zweetmes over de paarden.

Bijdrager
    Geert

Haha! Nou ik dacht aan Netflix op de Apple tv en spotify via Bluetooth over de soundbar. Beide draaiend krijgen is inderdaad misschien een dingetje.

Bijdrager
    KarelWillem

Ik kan de opdracht geven muziek naar de afzonderlijke speakers te sturen en beeld naar de TV.

Dat moet via IFTTT toch wel te combineren zijn?

Bijdrager
    Shmoo

Ik ben bezig om mijn huis smart te maken

Da’s heel simpel. Gewoon morgenvroeg naar je werk gaan en nooit meer terugkeren. 😉

Sorry dat was een inkoppertje.

Bijdrager
    koen

Bestaat er een Mac screensaver met een open haard, misschien kun je dat gebruiken?

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.