4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    maartenvangassen

apple TV logo verdwenen uit iTunes?

Ik heb iets heel raar aan de hand.
    In mijn iTunes komt er geen logo meer te staan van mijn apple TV. Ik kan wel via mijn apple TV al mijn muziek en films zien, maar hij speelt slechts 1 nummer af en dan stopt hij met spelen.
    Ik heb al verschillende dingen geprobeerd:
    iTunes opnieuw opstarten,
    Apple TV opnieuw opstarten
    Apple TV volledig hersteld

Heel soms verschijnt het logo plotseling terug en kan ik via mijn iTunes terug muziek spelen, soms uren aan een stuk soms 5 minuten en dan is ie weer verdwenen.

Mijn signaal van mijn netwerk is tip top in orde!
    ik kan wel vanaf mijn ipad youtube fimpjes doorsturen naar mijn apple. Maar via mijn ipad heb ik weer problemen om mijn bibliotheek in te laden via de remote app.

Iemand enig idee hoe ik dit mysterie moet oplossen?

Bijdrager
    nicj56

Hallo,

Welk serienummer, controleer even met hier: http://www.onemorething.nl/2013/04/wi-fi-problemen-bij-aantal-apple-tvs/

Zit er een gelijknis in terug met de aTV.

Bijdrager
    nigelllv

Gewoon bij de instellingen van je apple tv even thuisdeling uit en aan zetten, en airplay uit en aan. meestal werkt het daarna weer. (bij mij wel iig)

Bijdrager
    maartenvangassen

Bedankt voor jullie reacties.
    Maar het is een apple tv 2de reeks en aan af zetten had ik reeds geprobeerd.
    Na wat opzoekwerk ben ik nog iets tegengekomen.
    Ik maak namelijk gebruik van een range extender TLP-WA850RE, blijkbaar veroorzaakt dit toch problemen. Ze raden mij aan (op ander forum) om toch gebruik te maken van een acces point.
    zie link: http://forums.cnet.com/7723-7589_102-567556/airplay-problem-with-wireless-extender/
    Ik houd jullie op de hoogte!

Met vriendelijke groeten!

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.