8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    ad6922

Apple TV kopen in Amerika

Ga voor een weekje naar Amerika. Ik wil daar kijken of ik de laatste Apple tv kan kopen, maar ik weet niet of
    Ik deze thuis zo kan gebruiken. Kan dat of moet ik nog ergens op letten?

Bijdrager
    Yggdrasil

Je hebt sowieso een ander netsnoer nodig, wellicht kun je dat gewoon oplossen met een adapter. (VSA > EU)

Bijdrager
    stavos

Alle tips die hier al voorbij zijn gekomen over een Apple TV kopen in Amerika. Succes!

Samengevat: het kan makkelijk, alleen even een ander netsnoertje kopen (geen adapter dus, maar een snoertje van een paar euro. Al verkrijgbaar bij een bouwmarkt of lokale pc-boer).

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, en pas op. Dat kost je met een beetje pech wel 1,20 euro.

http://www.allekabels.nl/Apparaatsnoer/1245/3646/Apparaatsnoer—C7.html

Bijdrager
    iRalf

Hoi, ik heb ook een Apple TV 2 uit de US, werkt prima, even een vraagje, waarom een netsnoertje en niet een verloopstekkertje? Thanks!

Bijdrager
    KarelWillem

Omdat een netsnoertje een net snoertje is.

En een adapter er een beetje rommelig uitziet.

Bovendien is de adapter meestal duurder dan het snoertje.

Bijdrager
    GoeieDag

Bovendien zijn die -goedkopere- adapters vaak Chinese (of anderszins) rommel, met een slechte pasvorm, waardoor de kabel er ongemerkt uitfloept. Niet echt handig.

Bijdrager
    r.heijma

Misschien heb je zo’n net snoertje nog liggen van een ander apparaat dat je niet of nauwelijks gebruikt. Spaart je weer €1,20 uit.
    Heb dat zelf zo opgelost. Heeft er iemand behoefte aan een net snoertje voor Engeland? Nooit gebruikt, is nog vers.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.