14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
  • Q:
    Bijdrager
    Jeroen Ruiter

Apple Tv kopen?

Ik heb sinds enkele dagen wat rondgekeken voor een Apple TV. Nu is 119 een schappelijk prijsje en zie de voordelen in het tonen van je scherm van je tel op je tv. Nu ken ik de regel van nodig is kopen en niet nodig of kunnen wachten is wachten op een nieuwere.

Wat mijn vraag is (blijft speculeren) of er bij de versie nr 3 misschien de huidige goedkoper weg zal gaan of niet? Of van de markt verdwijnt en de nieuwe ook duurder uit gaat vallen? Bij de iPad ben ik blij geweest dat de 1e versie goedkoper weggedaan werd. Zou jammer zijn als ik morgen 1 ga kopen en er mogelijk overmorgen een nieuwe komt die dan duurder is en de huidige meteen niet meer verkocht zal worden.

Moderator
    unSOUND

Ik vermoed niet dat er veel gestunt zal worden met de AppleTV, meeste voorraden zijn op lijkt het wel, dus ALS er een nieuwe komt, zal er weinig oude voorraad zijn…

Bijdrager
    Vandevijverke

Als er een atv 3 komt dan zal atv 2 sowieso iets goedkoper worden, maar verwacht er niet teveel. Op een product dat nu 120 euro kost zullen ze niet zoveel af gaan doen.

Verder wordt de atv 2 op dat moment verkocht tot de voorraad op is, hoelang het duurt tot de voorraad op is weet niemand. Maar ik denk dat mensen voor een relatief goedkope aankoop toch steeds voor het nieuwste porduct gaan ipv een ouder model te kopen dat misschien een tientje goedkoper is.

Bijdrager
    bjorngra

De Apple TV2 zal eruit gaan en vervangen worden door de 3. Ik denk niet dat Apple van elk product de voorganger blijft verkopen. Dat doen ze met de iPhone en iPad om een breder marktsegment de dienen, maar niet met een product van € 119,-.

Bijdrager
    Jeroen Ruiter

De kans dat hij iets duurder wordt is misschien wel reëel maar zal niet met 100 euro stijgen als ik gok. Dan is wachten dus wel waard?

Bijdrager
    KarelWillem

Dan is wachten dus wel waard?

Wie het weet mag het zeggen.

Maar we weten het niet.

Geblokkeerd
    HereIsTom

Bij Apple is het over het algemeen bekend dat het oude model meestal niet goedkoper wordt als er een nieuw model uitkomt. Meestal is de voorraad van de oude modellen al op als het nieuwe model uit komt.
    Soms hebben winkels dan nog een enkel oud model liggen die dan misschien iets goedkoper weg gaat, maar meestal zijn ze dan al op.
    Dus als je ‘m nu kan gebruiken zou ik ‘m gewoon kopen, wachten totdat het volgende model uit komt heeft voor die paar euro dan geen zin en de kans dat je of lang kan wachten of dat het oude model al is uitverkocht of niet goedkoper wordt:wink:

Moderator
    unSOUND

Apple Store zelf lijkt ze nog wel te hebben…

Ikzelf heb ook al wat winkels afgebeld, maar ik heb besloten nog te wachten. Ik gebruik tot die tijd mijn iPad als kale AppleTV. Via HDMI aan de TV, TangoRemote als player en met de iPhone als afstandsbediening.

Moderator
    unSOUND

Alles wat ik de laatste tijd besteld heb was gewoon binnen 2 a 3 dagen binnen… Enige uitzondering ooit was een custom-made Mac Pro, waarbij de grafische kaart niet leverbaar was. Een collega van me heeft vorige week nog een AppleTV besteld, en die was 2 dagen later gewoon binnen.

Bijdrager
    KarelWillem

Jailbreaken?

Mwah… Sinds zo’n beetje alle ‘diensten’ worden opgerold door de FBI is bijvoorbeeld XBMC al een stuk minder interessant aan het worden.

Oké: Uitzending gemist. Dat is leuk.
    En Media Player van aTV Flash maakt het eenvoudiger om ALLES af te kunnen spelen.

Heb je ook een iPad, iPod touch of iPhone, dan kun je met AirPlay een hoop doen en heb je niet persé een jailbreak nodig.

AirPlay vanaf je Mac is echter nauwelijks werkbaar. Dus je hebt wel een iOS device nodig.

Bijdrager
    Schily

Ik heb sinds enkele dagen wat rondgekeken voor een Apple TV. Nu is 119 een schappelijk prijsje en zie de voordelen in het tonen van je scherm van je tel op je tv. Nu ken ik de regel van nodig is kopen en niet nodig of kunnen wachten is wachten op een nieuwere.

Ik heb de apple tv voor 120 € gekocht. De prijs is echt ok. Ik denk niet dat de apple TV werd goedkoper.

Bijdrager
    segher

apple tv is nu nog 90

Bijdrager
    Schily

OMG… Gênant.:cry:

Geblokkeerd
    HereIsTom

Ik weet niet waar je die hebt gekocht, maar de Apple TV 2 is nu overal €89,-

http://www.mycom.nl/Productgroep/Media-Speler/25859

14 berichten aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.