6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    Erick Verlee

Apple TV kan niet meer hersteld worden??

Ik wil mijn Apple TV herstellen naar de fabrieksinstellingen. Ik krijg de Apple TV keurig te zien in iTunes maar als ik op herstellen druk dan krijg ik een foutmelding. (hij gaat wel zover dat hij eerst de software download en uitpakt maar het uiteindelijke installeren doet hij niet. Hij verifieert bij Apple de software en dan kapt ie ermee). Als ik de optie toets ingedrukt houdt en zo de firmware selecteer die ikzelf heb gedownload krijg ik dezelfde foutmelding. Mijn iTunes is up to date (gisteren de laatste versie erop gezet)…

Iemand enig idee?

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Kan je niet gewoon de AppleTV via iOS zelf herstellen? Settings>General>Reset… en dan ‘Restore’ kiezen.

Bijdrager
    marvand

@Erick,

probeer anders eens je apple tv los te koppelen na je update, Ik bedoel hiermee dat je na de foutmelding NIET eerst op ” ok” drukt iin iTunes, maar terwijl die melding nog zichtbaar is haal je de usb kabel uit je apple tv.

Bijdrager
    Erick Verlee

@Waffle Nee ik kom dus op via gewone tv niet meer in het menu van Apple TV… Hij knippert alleen en blijft schakelen tussen nederlandse versie en amerikaanse versie… ik kan met mijn afstandsbediening niets meer…

Bijdrager
    Waffle ಠ_ಠ

Probeer je Apple TV dan in de DFU-modus te zetten en probeer het dan opnieuw.

Bijdrager
    Erick Verlee

Dank Waffle… opgelost:)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.