23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)
  • Q:
    Bijdrager
    gutias45

Apple TV+ kan niet aanmelden. Proef.

Er wordt om creditcard gegevens gevraagd.

Ingevoerd en krijg de volgende error:

Debit cards are not supported for verification.

Ik weet zeker dat de gegevens juist zijn. Het is wel een prepaid creditcard, kan het daar mee te maken hebben? Na mijn weten heb ik echter nog nooit meegemaakt dat een prepaid creditcard geweigerd werdt.

PS. sowieso slechte zaak een creditcard te eissen die heel veel Nederlanders niet hebben.

• Dit onderwerp is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door gutias45.
    Inactief
    Anoniem

Heb je al contact opgenomen met Apple?

Bijdrager
    gutias45

Dat wilde ik proberen, maar ook dat (blijkt bijna) niet te kunnen. Ik zie alleen maar allemaal super ingewikkelde menu’s of een telefoon nummer. (in die menu’s vind ik Windows of een niet Apple systeem ook niet terug, dus weet ook niet zo goed waar ik naartoe moet klikken, moet ik doen alsof Apple TV+ niet werkt op de Mac soms? Hoewel ik helemaal geen Mac heb.

Heeft Apple niet eens een normaal email adres of een chat ofzo?

Ik vond dit: https://www.apple.com/nl/contact/

Wat moet ik hiermee?

Waarom is deze support zo ingewikkeld?, allemaal juridisch gezever, maar geen algemeen email adres ofzo.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door gutias45.
    Bijdrager
    KarelWillem

gutias45 op 9 november 2019 om 22:42
    ….Het is wel een prepaid creditcard, kan het daar mee te maken hebben?…

Ja, dat denk ik wel. Omdat het een abonnement is en Apple verzekerd zal willen zijn van betaling is een prepaid creditcard niet echt een garantie.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden, 1 week geleden door KarelWillem.
    Bijdrager
    gutias45

Waarom geven ze dat dan niet gewoon aan?, Prepaid creditcards worden niet ondersteund?

Wat dit is heel onduidelijk. Hoewel ze juridisch wel gelijk hebben dat een Prepaid kaart een Debit kaart is.

Waarom krijg ik die melding: Debit cards are not supported for verification. trouwens in het Engels of Portugees??? Ook heel raar.

Vraag mij trouwens af of Apple TV+ op deze manier wel echt een succes gaat worden, er zijn namelijk heel veel Nederlanders die geen creditcard hebben, en een Prepaid creditcard mag blijkbaar ook niet. Dat zou betekenen dat ik nooit Apple TV plus kan nemen. (tenzij ik een Apple product zou kopen wat een jaar gratis toegang geeft?? Maar dan is het ook maar zeer de vraag hoe het na dat eerste jaar gaat) Met mijn uitkering kan ik namelijk geen reguliere creditcard krijgen omdat ik niet door de BKR toetsing heen kom.

Dat is toch bizar?

Inactief
    Anoniem

<p class=”cite”>gutias45 op 9 november 2019 om 23:01</p>
    Ik zie alleen maar allemaal super ingewikkelde menu’s of een telefoon nummer.

Wat moet ik hiermee?

Bellen is geen optie?

Bijdrager
    gutias45

<p class=”cite”>koen op 9 november 2019 om 23:27</p>

<p class=”cite”>gutias45 op 9 november 2019 om 23:01</p>

Wat moet ik hiermee?

Bellen is geen optie?

Ik haat bellen, (wachtmuziekjes en dergelijke) en een bedrijf als Apple hoort toch wel een chat te hebben, of in ieder geval een email adres of email contact formulier? Een Facebook vind ik trouwens ook al niet. Apple Nederland leverd mij alleen fanpagina’s op.

Apple USA lijkt trouwens ook geen Facebook te hebben, want ook met alleen Apple krijg ik alleen fanpagina’s te zien. Apple geen Facebook???? Huh???

Nee ik ga ze echt niet bellen, dat vind ik belachelijk. Dan stikken ze maar met die Apple TV+.

Inactief
    Anoniem

Ok

Bijdrager
    KarelWillem

https://support.apple.com/nl-nl/HT202631#europerussiacentralasia

Betalen kan bijvoorbeeld ook met een iTunes gift card.

Die kan je gewoon bij de AH of je sigarenwinkeltje op de hoek halen.

Het is dus zeker niet zo dat je altijd een creditcard nodig hebt.

Nederland:

De meeste creditcards en betaalkaarten
    PayPal
    iDEAL (om je Apple-ID saldo op te waarderen)
    Facturering via mobiele telefoon (KPN/Telfort/Vodafone)
    Apple ID-saldo (afkomstig van cadeaubonnen of eigen stortingen)

Bijdrager
    KarelWillem

gutias45 op 9 november 2019 om 23:30

…Apple hoort toch wel een chat te hebben, of in ieder geval een email adres of email contact formulier?…

Contact met Apple:

https://getsupport.apple.com/?caller=cups

iTunes Store en App Store:

Inhoud kopen en downloaden:

Stuur een e-mail met je vraag:

Bijdrager
    SvS

Met e-mail heb ik goede ervaring met Apple. Blijf gewoon vriendelijk in je e-mail, dan bereik je meer. Ze hebben mij onlangs goed geholpen met een kwestie.

En over het bellen: niet iedereen kan telefoneren, dus het bellen an sich moet men niet als vanzelfsprekendheid zien en ook krijgt niet iedereen een mogelijkheid om tijdens kantooruren te bellen.

Moderator
    Pete.Z

Een prepaid creditcard is geen creditcard, zoals je zelf al aangeeft. Je kan daar b.v. ook gen auto mee huren in Amerika. Giftcard kopen of Pay-Pal account maken.

Bijdrager
    KarelWillem

gutias45 heeft vanaf de eerste alinea’s al de hakken in het zand gezet lijkt het.

Erg oplossingsgericht klinkt het allemaal niet in ieder geval.

Apple is fout, en verder is alles belachelijk.

Dat je binnen drie klikken gewoon een mail aan Apple kan sturen is dan verder ook niet meer van belang denk ik. .;)

Bijdrager
    McPim

Ach ja, hij heeft een kleine historie hier dus ik neem niet eens de moeite ☺️. Alle opties en tips staan inmiddels vermeld dankzij jullie dus als het nu nog niet lukt is het echt onwil.

Bijdrager
    gutias45

Ik weet niet waar ik PayPal oid moet invoeren maar krtijg alleen creditcard als betaal optie.

Bijdrager
    gutias45

<p class=”cite”>KarelWillem op 10 november 2019 om 09:14</p>

gutias45 op 9 november 2019 om 23:30

…Apple hoort toch wel een chat te hebben, of in ieder geval een email adres of email contact formulier?…

Contact met Apple:

iTunes Store en App Store:

Inhoud kopen en downloaden:

Stuur een e-mail met je vraag:

Ik zie deze optie helemaal niet.: iTunes Store en App Store

Ik vind het trouwens ook vreemd dat Windows (of Linux) niet genoemd word(en). Ik heb geen Mac, ik heb een probleem met Apple diensten op een niet Mac.

Bijdrager
    TheBigZ

Ik heb geen Mac, ik heb een probleem met Apple diensten op een niet Mac.

Als je een iTunes Gift card koopt (€15 bij de Appie) kun je tegoed koppelen aan je Apple ID account. Dat werkt ook gewoon als je via een browser onder Windows inlogt.

https://www.primera.nl/itunes-code

Bijdrager
    KarelWillem

gutias45 op 10 november 2019 om 11:04

Ik vind het trouwens ook vreemd dat Windows (of Linux) niet genoemd word(en).

Precies. En daar heeft Windows of Linux helemaal niets mee te maken.

Dus is het NIET gek dat die niet genoemd worden.

– Klik Apple ID

– Klik iTunes Store en App Store

– Klik Inhoud kopen en downloaden

– Stuur je e-mail

Dat werkt zelfs op mijn Android-telefoon zo.

Dus ook op jouw Windows-PC (Linux-machine, whatever).

Bijdrager
    gutias45

<p class=”cite”>KarelWillem op 10 november 2019 om 11:54</p>

gutias45 op 10 november 2019 om 11:04

Ik vind het trouwens ook vreemd dat Windows (of Linux) niet genoemd word(en).

Precies. En daar heeft Windows of Linux helemaal niets mee te maken.

Dus is het NIET gek dat die niet genoemd worden.

– Klik Apple ID

– Klik iTunes Store en App Store

– Klik Inhoud kopen en downloaden

– Stuur je e-mail

Dat werkt zelfs op mijn Android-telefoon zo.

Dus ook op jouw Windows-PC (Linux-machine, whatever).

Ik doel dus op de webplayer van Apple Plus, en dan vind ik het wel raar om via de sectie iTunes contact op te nemen.

Ik vind Apple Tv plus trouwens helemaal niet terug in iTunes, waar staat dat?

Bijdrager
    McPim

Onwil, ik zei het al. En een trol, maar dat wist ik al.

Bijdrager
    KarelWillem

OMG. Ik geef het op. Bedankt voor de hulp. Next…

Bijdrager
    gutias45

<p class=”cite”>KarelWillem op 10 november 2019 om 10:22</p>
    gutias45 heeft vanaf de eerste alinea’s al de hakken in het zand gezet lijkt het.

Erg oplossingsgericht klinkt het allemaal niet in ieder geval.

Apple is fout, en verder is alles belachelijk.

Dat je binnen drie klikken gewoon een mail aan Apple kan sturen is dan verder ook niet meer van belang denk ik. .;)

Ja een email met een teken limiet van 250 tekens, veel te weinig voor het probleem dat ik heb. Wat heb ik daar nou aan?
    Wat is dit voor iets belachelijks?

Ik zou dit kunnen omzeilen door de tekst in te voeren op https://freetexthost.net/ en dan de link ervan delen, maar of ze dit willen en kunnen openen blijft nog maar de vraag.
    Maar sorry dat ik het zeg, Apple “support” sucks hard! Microsoft support is ook niet geweldig, maar hebben tenminste nog wel een Facebook account waar je persoonlijk te woord wordt gestaan in het Nderlands en zonder teken limiet. Ik vind nu ook dat Microsoft een chat heeft waar je met een persoon kan chatten, heeft Apple zover ik weet ook niet, zelfs niet in de USA.

• Deze reactie is gewijzigd 2 maanden geleden door gutias45.
    Bijdrager
    McPim

Jammer dat jij hier geen limiet van 250 tekens per draadje hebt 😂.

23 berichten aan het bekijken - 1 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.