6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Q:
    Bijdrager
    –powerlover–

Apple TV in toekomstig netwerk

Ik ben van plan een Apple TV in mijn toekomstige netwerk op te nemen. Alleen zijn de volgende dingen niet helemaal duidelijk… Ik heb drie macs, een wil ik syncen met de Apple TV, kunnen de andere macs dan via de Apple TV die het matriaal gekopieerd heeft, dit afspelen, en zien zijn Apple TV als een gedeelde muziek bibliotheek?

Apple TV en Airtunes, samen met iPod Touch?! Hoe werkt het?

Graag jullie antwoord! Groeten Jesse

Bijdrager
    switched12

vraag 1
    Je kunt 1 library syncen de rest kun je laten streamen
    Dus je kunt geen materiaal die op je Apple tv staat afspelen via je Mac

Vraag 2

Je kunt op je Apple tv airtunes activeren en dan zodat hij zich gedraagd als een basstation
    Dan kun je via iTunes op je mac ook kiezen voor appletv en zo muziek afspelen op je stereo
    Op je iPod Touch kun je de app remote installeren

Ik hoop dat het een beetje duidelijker is nu

Bijdrager
    dspiers

Werd al goed uitgelegd. Apple TV synced met een Mac account en streamed van andere accounts als je dat wilt.

Ik heb dus de sync opgezet met de Mac die nog WiFi G gebruikt (de andere heeft al N) en die ook de grootste collectie heeft.

Dus als ik wil streamen dan doe ik dat via de N protocol wat in (theory) wat sneller is.

Bijdrager
    switched12
    ”dspiers”

Werd al goed uitgelegd. Apple TV synced met een Mac account en streamed van andere accounts als je dat wilt.

Ik heb dus de sync opgezet met de Mac die nog WiFi G gebruikt (de andere heeft al N) en die ook de grootste collectie heeft.

Dus als ik wil streamen dan doe ik dat via de N protocol wat in (theory) wat sneller is.

Apple tv syncen met een Mac account???

ik snap helemaal niks van je verhaal
    ik denk dat de vragensteller niet veel wijs wordt uit dit verhaal
    8) 8)

Bijdrager
    dspiers

Tja, alles heet Mac tegenwoordig en alles heeft accounts.

Zal het nog een keer proberen. Hopelijk een beetje beter.

Heb een Apple TV. En twee Mac’s in mijn huis. Een MacBook Pro en een MAcbook. Elk, met hun eigen iTunes account (mijn vrouw en die van mij). De MAcbook heeft langzame WiFi verbinding (G) en dus is die in synch met de Apple TV. En de MacBookRPo met N verbinding streamed naar de Apple TV wanneer dat nodig is.

Dat bedoelde ik.

Bijdrager
    switched12

Ja ok
    maar dat is zijn vraag niet 8)

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.