4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:
    Bijdrager
    Tom Peeters

Apple Tv in iTunes

Hey,

ik heb de zoekfunctie reeds gebruikt en de beschikbare threads doorlezen, dus je moet ze niet meer linken alvast;)

Hier komt mijn vraag dus:

Mijn Apple Tv herkent mijn iMac niet meer. Ik kan de thuisdeling niet meer activeren en ik weet niet waarom dit dus het geval is. Ik heb de Apple Tv nu reeds enkele weken en hij werkte tot zover perfect!

Nu is de Apple Tv er mee opgehouden tijdens het bekijken van een film. Ik vind de tv niet meer terug in mijn Itunes onder devices, ik kan hem niet meer terugvinden ook niet.

Ik heb de apple tv reeds geconfigureerd, alle software is up to date (zowel itunes als apple tv), ik heb intussen reeds gecontroleerd of mijn apple tv wel is aangesloten op een netwerk,…

Tot zover geen geluk en ik vraag mij af of jullie hier op het forum meer ervaring mee hebben.

Alvast bedankt voor alle hulp!

Bijdrager
    iKweethetbeter

Werkt je ATV wel, krijg je beeld op je tv of niet, reageert hij op je afstandsbediening, kun je bv YouTube filmpjes op internet kijken, is het een ATV 1, 2 of 3, …??????

Bijdrager
    Qmagic

Je moet waarschijnlijk vanuit je ATV de connectie met itunes opnieuw aanmaken.
    Zit ergens in het menu bij: computers/thuisdeling, dan verbinding verbreken en daarna opnieuw connectie maken met iTunes.

En als dat niet werkt kan je een ‘herstel’ (naar fabrieksinstelling) uitvoeren.

Bijdrager
    Tom Peeters

het is gelukt door mijn iMac te herstarten blijkbaar. Het is een ATV 3.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.