7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:
    Bijdrager
    Thijzzl

Apple tv hacken + resetten

Ik ben op zoek naar een manier om mn Apple tv 2 avi bestanden af te laten spelen zonder dat ik zelf iets hoef te converteren, of moet wachten. Is dit mogelijk? Ik hoorde dat je met Plex heel ver komt, of met XBMC.
    Welke raden jullie aan?

Ook zou ik graag willen weten, of het mogelijk is om de boel weer te resetten, mocht het klooien met de apple tv fout gaan.

Alvast bedankt!

Thijs

Bijdrager
    karelschapie

Plex gebruik ik met veel plezier!

Bijdrager
    deSpaanseRente

jailbreaken met seasonpass, xbmc installeren en je kan alle mogelijke formaten met een max resolutie van 720p afspelen :-).

Bijdrager
    marvand

Ik sluit mij aan bij karel en spaanse rent.

Ik heb ze allebij.

Voordeel plex: vind ik persoonlijk fijner werken, nadeel;het is voorlopig een client plugin, dwz dat hij zijn informatie van een serverside vandaan moet halen, in mijn geval moet mijn mac dus aanstaan. Plex ondersteunt voorlopig nog niet een losse nasserver.

Xbmc werkt wel met nasserver wat in mijn geval de situatie is, nadeel; ik krijg die ondertitels en filminformatie niet aan de praat, maar dat is denk ik mijn onkunde:-(

Bijdrager
    jeeovee

google eens op firecore voor ATV, gebruikt het op twee ATV’s en super makkelijk XMBC, plex en diverse andere plug-ins te enablen

Bijdrager
    Thijzzl

Oke, ga ik proberen! En kan je dan ook avi’s afspelen die op een windows computer staan?

Bijdrager
    deSpaanseRente

over netwerk bedoel je? sure

in XBMC moet je dan gewoon een nieuwe “source” toevoegen, en dan de juiste pc/map selecteren

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.