13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
  • Q:
    Bijdrager
    ivar

apple tv frankrijk?

Hallo
    Ik vertrek morgen naar La France. Ik wil daar een apple tv kopen ( Nieuwe). Kan ik die dan in Nl gebruiken icm amerikaanse account voor iTunes?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, vast.

Waar je je Apple TV haalt maakt in ieder geval niet uit voor de werking.

Hij is niet gekoppeld aan het land van aankoop.:lol:

Bijdrager
    Afroman

Ik denk het wel. Want het is voor films kopen/huren toch? Hardware is verder gewoon indentiek.

Bijdrager
    KarelWillem
    Afroman op 23 september 2010

….Want het is voor films kopen/huren toch?…

Films en muziek streamen vanaf je harddisk, naar en vanaf je iPhone en iPod streamen van muziek en video’s, etc.

Bijdrager
    nebilem

Wat kan je er in Nederland mee dan hij heeft toch geen harddisk meer?

Bijdrager
    FloorvN

ik wist niet dat hij al te koop was joh !:P

Bijdrager
    KarelWillem
    nebilem op 23 september 2010

Wat kan je er in Nederland mee dan hij heeft toch geen harddisk meer?

Dat regeltje vlak boven je was niet helemaal duidelijk?

Bijdrager
    pancho78

Ik zit al 4 jaar in het htpc gebied en ik kan je vertellen dat dit voor veel gebruikers een echte hit gaat worden. Niet omdat je er alles mee kan maar vooral omdat hij zo ontieglijk klein is en super zuinig en je hem overal aan je tv kan hangen. Ten derde het gebruiksgemak waarmee je je foto’s, muziek kan delen en films die in je iTunes staan wellicht ook. Denk dat het niet lang duurt voordat Plex of XBMC voor die Apple TV uitkomt vanwege de USB aansluitng achter zal hij tweakbaar zijn.
    Gelukkig kan je hem nu al bestellen in Nederland via deze link hier mijnpcprobleem.nl

Ken die winkel niet maar de prijs lijkt me redelijk immers je kan hem hier nergens krijgen.

Bijdrager
    KarelWillem

Waar zie je die Apple TV dan bij ze?

Bijdrager
    Trat

Jullie hebben nog alle tijd; zojuist officieel bevestigd dat de hij vertraagd is tot medio oktober.

Apple TV Delayed

Bijdrager
    KarelWillem

Daarom. De eerste paar weken is er toch geen gelegenheid om naar CentrO af te reizen.

En ik moet ook nog ergens een TV met HDMI (dat was het toch Trat?) scoren.

Bijdrager
    Trat

Kun je dat niet via de HDMI van de TV op de achterbank van de auto (midden op de snelweg) doen dan?

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is wel een idee.:lol:

We hebben alleen een tijdje geleden de schermen (3x) uit de auto verwijderd.
    Nu iedereen van de familie in het bezit is van een eigen iOS device, was dat een beetje overdone.

13 berichten aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.