9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:
    Bijdrager
    floor

Apple TV erg traag

Sinds een paar dagen heb ik een apple tv, tweedehands gekocht. Het valt me alleen erg tegen dat hij zo traag is, vaak kost het me minuten om een film te starten en stottert hij bij elk menu dat ik oproep. Heeft iemand een idee wat hieraan te doen is? Alvast bedankt

Bijdrager
    Steph

Zou je wat meer kunnen vertellen ?

Als hij stottert, is dat een film van de interne HD of stream je die. Als je die streamt, is dat dan via de ethernetpoort of via wifi. Als je het draadloos doet, is dat dan via een b/g netwerk of n netwerk….

Al deze gegevens maakt het ons net even iets makkelijker

Bijdrager
    floor

Hm, het is wat nieuw voor me, ik weet eerlijk gezegd niet of hij al gesynchroniseerd is. Kan ik ergens zien of hij wordt gestreamd? Ik denk wel dat hij nog niet is gekopieerd want ik heb hem net in iTunes staan…

Het streamen gaat dmv mijn livebox, dus niet de nieuwste wifi verbinding.

Bijdrager
    nmonne

Je kunt het beste de Apple TV terugzetten naar fabriekinstellingen, dan de updates binnenhalen en laten syncen met iTunes.

Dat heeft bij mij in ieder geval geholpen van het weekend.

Gr.

Bijdrager
    floor

Hm, maar ik heb hem gereset gekregen en toen alle updates gedaan, is dat niet hetzelfde?

Bijdrager
    Yaris
    Bijdrager
    MacBooky

Daarnaast duurt het dan wel even voor hij helemaal gesynced is …. afhankelijk van de hoeveelheid films uiteraard …

Bijdrager
    Ward

Inderdaad is het slim om de eerste keer te syncen met een ethernetverbinding vanwege de snelheid!

Bijdrager
    floor

Bedankt, hij is nu bezig met de factory restore… Is het aan te raden om zoveel mogelijk te syncen of kan de apple tv prima streamen als iTunes aanstaat?

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.