11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    keennan.debie

Apple TV en WiFi

Hallo

Ik heb net een Apple TV gekocht en wil dat graag gebruiken in samenwerking met mijn internet natuurlijk. Nu is mijn probleem dat ik wel kan verbinden met mijn internet, maar hij kan de ‘Router IP’ en ‘DNS’ informatie niet vinden waardoor ik mijn internet niet kan gebruiken. Daardoor kan ik ook niet aanmelden met mijn Apple ID. Ik Heb een Sitecom Wi-Fi Access Point N300 (WLX-2000 v1 001) en geraak niet in mijn instellingen ervan.

Ik heb ook een BOSE 123 en zou graag dat het geluid van ATV via d Bose zou gaan en niet via de tv. Is daar een oplossing voor?

Alvast bedankt

Bijdrager
    jort_programmeur

als je verbind met je netwerk krijg je dan de kans om je wachtwoord in te voeren en zo ja krijg je dan ook een melding na het wachtwoord invoeren???

Bijdrager
    keennan.debie

Safari zegt gewoon ‘Safari kan de server niet vinden.’ Wat hij ook geeft als er een website niet bestaat.

Bijdrager
    keennan.debie

Ah op de ATV, ik configureer met mijn iPhone ik krijg de kans om mijn wachtwoord in te voeren en daarna gaat het gewoon verder. Als ik mij dan wil aanmelden met mijn Apple ID, zegt hij dat de netwerktijd niet is ingesteld.

Bijdrager
    jort_programmeur

het spijt me, ik zou weten hoe ik dit moet oplossen

Bijdrager
    Beech

Heb je je Apple TV via hdmi op je TV aangesloten ?
    Wat betreft de aansluiting op je Bose kijk hier, waarin ook een link naar de Bose-site met instructies.

Bijdrager
    keennan.debie

Het probleem is dat ik de optische kabel nergens in mijn BOSE kan steken.

Bijdrager
    Beech

Hè ? Op blz. 14 van de handleiding is toch een optische ingang te vinden ?

Bijdrager
    keennan.debie

Ik heb juist ontdekt dat de optische ingang al wordt gebruikt door mijn digicorder van Telenet:( Is er een andere oplossing? Splitter? Switch? Andere ingang?

Bijdrager
    Beech

Even zoeken op het forum, mister.

Bijdrager
    Martin55
    keennan.debie op 08 november 2014

Als ik mij dan wil aanmelden met mijn Apple ID, zegt hij dat de netwerktijd niet is ingesteld.

Kijk eens op je Apple TV bij de “instellingen”, “algemeen”,”tijdzone” of die op Amsterdam staat.

Ps. Omdat je de instellingen via de iPhone hebt gedaan, hier ook even checken of je de juiste tijdzone hebt.

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.