9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Q:

Bijdrager
    Gurney

Apple TV en DVD afspelen?

Beste Macfans,

Weet iemand of de Apple TV ook DVD’s kan afspelen via de sources (een andere Mac dus).

In dat geval zou je dus beter een Mac mini kunnen gebruiken als “media centre”, daar kun je namelijk ook nog “ouderwetse” DVD’s in afspelen:)

Bijdrager
    kontheur

Dit is volgens mij niet mogelijk.

Hier staat een soortgelijk topic: KLIK!
    En hier staat een vergelijking: KLIK!

Bijdrager
    Steff

Zodra je die DVD in je iTunes gooit wel …. anders niet. :|

Bijdrager
    PietjePuk

De :apple: tv zit vol met onvolkomenheden…:(

Bijdrager
    kontheur
    ”Kriska”

Zodra je die DVD in je iTunes gooit wel …. anders niet. :|

En hoe zou je dit willen doen?

Bijdrager
    PietjePuk

Via handbrake ofzo, maar dan moet je weer converteren en wachten en wat weet ik niet nog allemaal. Niet bepaald het toppunt van gebruiksvriendelijkheid dus.

Bijdrager
    kontheur
    ”PietjePuk”

Via handbrake ofzo, maar dan moet je weer converteren en wachten en wat weet ik niet nog allemaal. Niet bepaald het toppunt van gebruiksvriendelijkheid dus.

Oftewel, troep dus. Ik zie de :apple: TV niet slagen…

Bijdrager
    PietjePuk

Het is weer een half product vind ik, een gemiste kans.

Bijdrager
    Gurney

Misschien een product wat zijn tijd iets te ver vooruit is? (klinkt bekend) In Amerika mag het betaald downloaden van films en series dan wel al populair zijn, in Europa zie ik dat nog niet zo’n vlucht nemen, zeker niet zonder de iTunes store.

Dat niemand nog VHS films kijkt ok, maar vrijwel iedereen heeft toch wel DVD’s liggen, en die zullen niet zomaar ineens verdwijnen. Een Mac mini is dus eigenlijk een betere keus op dit moment, maar kost wel het dubbele (heb je dan wel weer een hele pc voor maar goed).

Het ziet er ook niet naar uit dat andere fabrikanten een DVD speler add-on kunnen maken aangezien de DVD functie volgens mij helemaal niet in de “Front Row 2.0” Software van het apparaat zit.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.