10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    gIzMo01

Apple TV Black

Beste,

Via het filmpje kan ik zien dat hij nu ook andere formaten kan afspelen, maar waar staan deze films dan?
    Haalt hij deze van je computer en streamt hij deze zo of moet je een Nas hebben?

Ik heb een Apple Tv Black en heb zeker interesse in dit systeem, maar ik weet niet goed hoe het juist werkt op een Applt tv Black

Alvast bedankt,

MOVIE:
    http://firecore.com/atvflash-black

Bijdrager
    Dr. Maddox

Geen intern geheugen dus je kan niet anders dan streamen vanaf je Mac bibliotheek. En en jouw geval dus straks in alle soorten bestandsformaten.;)

Bijdrager
    gIzMo01

Dus hij leest dan de movie folder uit? of hoe gebeurd dit?
    En hoe installeer je dit op de nieuwe Apple tv, deze heeft toch geen standaard USB poort meer?

Dus zoals we het deden met de vorige Apple tv via een usb stick lijkt me hier niet te werken?
    Wie heeft er hier ervaring mar ATVFLASH?

En zou ik een licentie nemen voor 1 jaar of voor altijd? of zijn er andere oplossingen?

Bijdrager
    Dr. Maddox

Je hackt de AppleTV door hem met de micro USB aan te sluiten op je Mac. Hoe verder verschilt volgens mij per jailbreak.

Voor de rest gebruikt AppleTV na het contact maken met je Mac, dezelfde mappen als Frontrow op je Mac. De standaard media mappen zeg maar.

Bijdrager
    KarelWillem

Even om verwarring te voorkomen: het filmpje uit het voorbeeld is een ‘development video’.

Dat is ontwikkeling, maar nog niet beschikbaar.

Voorlopig is er met ATV Flash Black helemaal niets extra’s aan videoformaten af te spelen.

Bijdrager
    gIzMo01

owkee jammer

Bijdrager
    KarelWillem

Op de eerste pagina:

Video: .m4v, .mp4, .mov – more coming soon

Bijdrager
    Rupkeii

Zoek eens naar plex voor aTV2.
    Ze zijn al redelijk ver met ontwikkelen.
    Heb zelf een 4.1 gejailbreakte aTV2 en stream met plex zelfs mkv.
    Ondersteuning voor ondertiteling wordt aan gewerkt. Ze zijn sinds gisteren zover dat ze terug-en vooruitspoelen en hervatten hebben geimplementeerd.
    Geduld is een schone zaak, maak wordt alleen maar beter.:)

Bijdrager
    Dr. Maddox

Is er toevallig nog ergens een tutorial te vinden waar je op een eenvoudige manier, zonder creditcard, een Amerikaans account kan gebruiken voor AppleTV2?

Het is inmiddels een bomen-bos verhaal voor mij geworden..:(

Bijdrager
    Reverb

NitoTV kan toch ook mkv afspelen? leest de ook srt onderitelfiles in? Dat doet plex helaas (nog) niet. Dus voor mij nog geen reden om te jailbreaken, tenzij er iets komt dat .mkv en ondertitels kan afspelen.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.