5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    pepstra

Apple tv benaderen vanaf Macbook

Ik heb al op het forum gezocht maar een geheel passend antwoord op mijn vraag kan ik niet vinden. Ik heb een apple tv maar kan ik die ook benaderen via mijn macbook? Om het duidelijk te maken wat ik bedoel een voorbeeld: Als ik foto’s die op mijn macbook in Iphoto staan wil bekijken dan benader ik de Iphoto bibliotheek via de Apple tv.
    Is het ook mogelijk om in Iphoto op mijn macbook een optie te krijgen om de foto’s naar de apple tv te streamen? Als ik dus nu via mijn macbook iets (muziek of film) naar de apple tv wil streamen dan kan dit alleen binnen Itunes op de macbook.
    Ook bij bv Youtube, vanaf Ipad of Iphone kan ik binnen die applicatie kiezen hoe ik hem af wil spelen (apple tv, device zelf of airport express in mijn geval) maar als ik naar Youtube op de Macbook ga krijg ik deze optie niet. Is er een mogelijkheid om die optie wel op je macbook te krijgen?

Bijdrager
    KarelWillem

Nee, nauwelijks.

AirPlay vanaf je Mac werkt niet. Ik begrijp ook niet heel goed waarom die optie niet is ‘ingebouwd’.

Er is wel wat gerommel in de marge zoals AirFlick, maar dat is het allemaal nét niet.

Bijdrager
    pepstra

Ja daar was ik al bang voor. Bedankt voor je antwoord. Toch jammer van Apple, alles werkt zo mooi samen maar dit dan weer net niet, nou ja het werkt natuurlijk wel prima maar het is éénrichtingsverkeer……

Bijdrager
    FloorvN

je kan natuurlijk wel airplay gebruiken met itunes !
    dat werkt prima !:P:D

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, natuurlijk.

Maar dat weet pepstra ook al. Zie het eerste bericht.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.