5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    iMock

APPLE TV – alleen Foto’s in iTunes

Beste lezer,

Hoe kan het dat ik alleen foto’s via iTunes kan syncen?
    (ik zie dus alleen SAMENVATTING en FOTO’s in iTunes)

Alle updates zijn uitgevoerd (nieuwe iTunes – nieuwe versie op ATV).
    Ik heb het idee dat het een vinkje links of rechts moet zijn, maar ik zie het niet (en kan het ook niet online vinden).

Heeft iemand een tip voor me?
    Dank!

Bijdrager
    Henriboersema

Dan moet je in Itunes aan de linkerkant klikken op “appletv” of hoe jij hem genoemd hebt. klik op het tabje muziek.Daar kan je aanvinken wat je allemaal gesynchroniseerd wil hebben: alles of een selectie van je afspeellijsten[/url]

Bijdrager
    iMock

Dank voor je reactie, maar ik zie alleen ‘samenvatting;’ en ‘Foto’s’. Ik kan niets anders kiezen als ik dat doe wat jij voorstelt.

Bijdrager
    iMock

Old skool opnieuw gestart (voor de 3e keer) en alles is zoals je verwacht…vraag me niet…

Bijdrager
    soulutions

Je kunt TV met maar 1 computer syncen, en op die computer kun je in iTunes alles beheren… Met je andere/overige computers kun je de inhoud van je iTunes en foto’s delen. Op deze computers vind je dus niet een complete beheer van je TV, maar alleen de optie foto’s en de info over je TV. Je benaderd nu dus je TV via een gedeelde iTunes computer…

Als dit je hoofdcomputer is, de zeg maar ‘jukebox’ voor je TV, dan kun je deze via de TV instellen (instellingen->computers) met een code die je vervolgens weer invoert in je iTunes.

M.a.w. RTFM!

http://support.apple.com/manuals/#appletv

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.