4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Q:

Bijdrager
    Zybbor

[opgelost] Apple TV 4 en YouTube

Hallo,

Op de een of andere manier wil de YouTube app niet meer op mijn Apple TV 4. Ik krijg steeds de melding “App Unavailable. This app is currently unavailable. Try again later”.
    Maar de app is helemaal niet unavailable want hij staat er toch echt. Ook verwijderen en opnieuw installeren mag niet baten. Bij een kennis met ook een Apple TV 4 werkt de app echter gewoon.
    Iemand enig idee wat er fout gaat? Of een tip om de app weer werkend te krijgen?

Bij voorbaat mijn dank!

• Dit onderwerp is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night. Reden: Titel aangepast

Bijdrager
    THX-1138

AppleTV al eens herstart? (tegelijk indrukken van “play”-button en “schermpje” button)

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  THX-1138.

Moderator
    Night

Hier staat alles nog eens op een rijtje:
    http://www.idigitaltimes.com/apple-tv-youtube-app-not-working-heres-workaround-while-google-works-stuttering-lag-527483

En ik vond deze tip ook nog ergens:

There appears to be a bug with regards to the YouTube app and Ethernet. Basically, all I had to do was disconnect the Ethernet cable from the the Apple TV, then reset settings, then connect via WiFi, and after this I could access YouTube perfectly and signing into my account was instantaneous.

After doing this I reconnected the Ethernet cable and all is once again working perfectly.

This glitch has probably been there for a while because I only got this Ethernet cable a few weeks back so when I initially set up the the Apple TV when I first bought it I would have been using WiFi.

• Deze reactie is gewijzigd 1 jaar, 10 maanden geleden door  Night.

Bijdrager
    Zybbor

Hij doet het weer!!! Ik had hem al eens van de stroom afgehaald maar dat mocht niet baten. De tip van THX-1138 werkte wel, waarvoor mijn hartelijke dank. Ook Night bedankt voor de tip maar die had ik gelukkig niet meer nodig.
    Nogmaals beide heren (of dames) mijn hartelijke dank voor jullie reacties.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.