-
Q:
Apple TV 4 Chinees
Vandaag AppleTV 4 ontvangen. aangesloten: staat in het Chinees….. Ik heb met Apple gebeld, maar zij kwamen er niet goed uit wat ik moest doen. Menu’s in het Chinees zijn wat ingewikkeld
Apple was heel hulpvaardig, maar na een kwartier moest ik gaan koken. Zouden me de oplossing sturen. Uitgebreid gegeten, maar nog geen bericht. Weet iemand de oplossing?Groet,
Joost
1. Ga naar Settings/Instellingen:
2. Scroll in de lijst naar de een-na-laatste optie en enter
3. Scroll in het volgende menu opnieuw naar de een-na-laatste optie en druk weer op enter.
4. Je krijgt nu een scherm met drie knoppen, van boven naar onder: herstel alle instellingen, reset Apple TV, annuleer. Waarschijnlijk zul je een volledige reset moeten doen, dus ik zou meteen optie 2 kiezen.
5. Wacht tot de Apple TV zichzelf heeft herstelt. Als dat eenmaal gebeurt is kan je de Apple TV opnieuw instellen en dus ook de taal opnieuw kiezen.
InactiefAnoniem31 oktober 2015 om 11:01makasa op 31 oktober 2015Zit er geen “chinees” bij je in de buurt?
Dat is eigenlijk helemaal geen stom idee.
@poezenbeest in schrift heb je alleen onderscheid in simplified en traditional Chinees. Manderin is altijd simplified in kanton en Taiwan wordt traditioneel gebruikt. Op school wordt iedereen symplified geleerd.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.