11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
  • Q:

Bijdrager
    Lucasgent

APPLE TV

Hallo,

Via Apple TV bekijk ik Netflix en beluister ik internet-radio. Allemaal geen probleem.
    Maar wanneer ik Youtube bekijk valt het zaakje na ongeveer 3 minuten telkens helemaal uit.
    Iemand enig idee waaraan dit zou kunnen liggen en wat ik er aan kan doen?
    DANK

Bijdrager
    Koezel

Youtube draait ook bij mij op mijn ATV heel slecht.
    Ben benieuwd naar een mogelijke oplossing.

Bijdrager
    Shmoo

Zal waarschijnlijk aan YouTube liggen die hebben de laatste tijd wel meer problemen met Safari Webkit engine.

Ik volg al een tijdje iemands YouTube kanaal via de Apple TV en dat ging voorheen altijd prima dus als het nu niet meer werkt terwijl YouTube sowieso al problemen heeft met Safari de laatste tijd lijkt me dat sterk dat je dit bij de Apple TV moet gaan zoeken.

Hoe graag ik ook gehak wil maken van dat zeer beperkte Apple TV kastje dat niet eens het Appel logo zou mogen dragen maar dit is waarschijnlijk gewoon een YouTube probleem.:-D

Bijdrager
    KarelWillem

Buiten dat de Youtube app op de Apple TV dramatisch kut is, loopt het gewoon probleemloos hier.
    Geen haperingen en geen uitval.

Dat KAN dus nauwelijks aan Youtube liggen.

Youtube via de iDevices werkt echter een stuk fijner.
    Alleen al het feit dat ik in mijn eigen account op de Apple TV gewoon een hele rij films niet zie die er wel zijn, is reden genoeg om Youtube op de Apple TV zelf nooit te gebruiken.

Bijdrager
    r.heijma

Ligt aan jouwbuis. Ik heb ook erg veel last dat films niet laden. Ook op de Macs (meervoud).

Bijdrager
    KarelWillem

Dan blijft het uiterst vreemd dat we hier op 3 Macs, 1 iPhone, 1 iPad, 1 iPod, 2 Android Smartphones, 1 Windows PC geen enkel probleem hebben met Youtube.

Dus ik blijf lekker volhouden dat het absoluut niet aan Youtube zal liggen.

Bijdrager
    r.heijma

Verrek, jouwbuis doet het weer. Ook op de iPad.
    Kan ik mooi Colin Furze World’s fastest pram nog een keertje kijken.

Bijdrager
    KarelWillem

Het lijkt er dus op dat er bij een aantal mensen gewoon een providertje een beetje dwars lag.:)

Lucas horen we niet meer, dus daar zal het ook vast wel weer werken.

Bijdrager
    Lucasgent

Sorry. Was even niet in het land. Sorry folks, maar Youtube werkt nog steeds niet naar behoren.

Bijdrager
    KarelWillem

Nogmaals; het probleem ligt zeker niet bij Youtube (al dan niet op de Apple TV).

Als je Youtube op andere devices draait (je Mac, iPhone, iPad), werkt het dan wel naar behoren?

Bijdrager
    Lucasgent

Op andere devices geen enkel probleem…

11 berichten aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.