10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Q:
    Bijdrager
    Marg7

apple tv

Hallo,

Ik heb een probleem met apple tv 2 en I tunes, het is altijd goed gegaan, gisteren een update binnengehaald voor I tunes en nu stoppen muziek en films na ongeveer 2 minuten.
    Wat kan ik hier aan doen? Zie op internet dat er meer problemen zijn met de nieuwe update.
    Heeft iemand een tip? In niet te moeilijke comp.taal a.u.b.,

Marg

Bijdrager
    aruba
    Bijdrager
    Shmoo

@aruba

Dat gaat over Apple TV 3 en de serienummers die teruggeroepen werden zijn alleen in Noord Amerika verkocht, lijkt me sterk dat iemand zo’n product dan in Nederland heeft gehad.

Bijdrager
    aruba

Kan zijn,maar er reizen duizenden mensen op en neer en nemen ivm Euro/dollar koers duizenden Apple devices mee,waaronder AppleTv3.
    In de Caribean zijn er ook op verschillende eilanden deze producten gevonden,waaronder bij mij.
    Maar ff kijken op bewuste site en je kunt, als er geen foute model code is,dit uitsluiten.
    En zoeken naar andere oplossing,het opnieuw downloaden van software kan ook wel eens helpen….

Bijdrager
    IGBA

Het gaat hier om een Apple TV 2, en die valt dus zeker niet onder die terugroepactie.

@Marg7: heb je die ATV al eens volledig herstart?

Bijdrager
    aruba

Sorry,zat op verkeerde vraag,je hebt gelijk alleen Apple 3 is om te ruilen,ik heb ook Apple2′,gekraakt maar sinds update iTunes geen problemen,
    Opnieuw opstartenzal helpen,maar snoer ook losmaken van stopcontact!!!!!!!! 10 sec. Wachten aansluiten en het euvel zal verholpen zijn,ben benieuwd

Bijdrager
    aruba

SHMOO
    Het is onzin wat je zegt dat Apple 3 die omgeruild zijn alleen in N-Amerika verkocht zijn,op ander item zijn er genoeg NL ers die
    Apple3 in NL gekocht hebben en omgeruild hebben,als je de klok hoort luiden zoek die klepel is op.

Bijdrager
    koen

Een klok zonder klepel kun je niet horen:twisted:

Bijdrager
    Marg7

Hallo,

Sorry voor het late reageren, ik heb de snoer uit het stopcontact gehaald en gelukkig werkt i tunes weer met apple tv 2,

Begin met de basis voordat we moeilijk gaan doen!

Bedankt,

Marg7

Bijdrager
    aruba

Thanx,was benieuwd.
    tip: als bv stroom uitvalt en je start je wifi,kan het wel eens problemen opleveren met je Appl tv,
    het opgeslagen wifi correspondeert dan niet meer.
    Als je dan doe zoals jij gedaan hebt,schoont de Apple TV weer alles op en kan dan “schoon”
    een nieuwe wifi verbinding aangaan,groet.

10 berichten aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.