7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Q:

Bijdrager
    Henry1989

Apple Tv 3 .HDMI —> Scart Converter of andersom?

Wij Zijn Op Zoek Naar een Converter Voor een Apple tv 3 ivm verouderde TV. Nu kom ik het volgende tegen. dit lijkt me gewoon een Oplichter of niet dan?!!

Maar even on topic. het moet echt een HDMI Naar SCART Adapter wezen? ik kom namelijk heel veel scart naar hdmi tegen en ik wou even zeker weten of dit misschien toch ook werkt.

we heben trouwens ook nog een verloop liggen Scart naar Tulp. Geel,rood,wit. misschien is hier wat mee te beginnen?

Groeten Henry

Bijdrager
    madcat

HMDI naar scart kan niet via een simpel verloop kabeltje, omdat het van digitaal naar analoog is.

Wordt het niet eens tijd voor een nieuwe tv?

Bijdrager
    KarelWillem
    Henry1989 op 17 april 2015

…we heben trouwens ook nog een verloop liggen Scart naar Tulp. Geel,rood,wit. misschien is hier wat mee te beginnen?…

Nee. Zeker niet.

Scart en tulp is helemaal analoog, terwijl HDMI volledig digitaal is.

Dat moet geconverteerd worden. En dat kost geld.

http://www.allekabels.nl/scart-kabel/82/1191927/hdmi-naar-scart-omvormer.html?gclid=CjwKEAjw3sKpBRDJ7rDqzsyuhDASJACZAiki4LSn11OBm1Njkvij8OZyLZQaPtrYFvhtrON8yCWIkxoCbkzw_wcB

Bijdrager
    Henry1989

ja het is niet mijn tv, het is voor mijn ouders, ik heb zelf gelukkig dit gezeik niet. maar een converter kost nog aardig geld. de converters van scart naar hdmi zijn er genoeg te vinden op marktplaats voor weinig maar volgens mij moet ik net andersom hebben idd. en die zijn wel vrij duur zal het eens voorleggen:)

Bijdrager
    IsSidha

ga dan beter eens kijken voor een TV 1 .. die werkt nog met tulp stekkers

alhoewel.. die zijn er ook niet voor onder de €70
    dus het blijft een dure grap

• Deze reactie is gewijzigd 3 jaren, 6 maanden geleden door  IsSidha.

Bijdrager
    puccini

Geef je ouders eens een nieuwe TV kado !

Bijdrager
    Henry1989

ik heb mezelf net weer een nieuwe macbook cadeau gedaan dus het geld is op :P:P zal er eens over nadenken (Y) maar ik weet genoeg een hoop kosten en dan ook nog dramatisch beeld uiteraard in vergelijking tot full hd.. nieuwe tv lijkt me de beste optie idd. allen bedankt!

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.