8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
  • Q:
    Bijdrager
    rapplew

apple tv 3 en pc speakers.

ik sta op het punt om de apple tv 3 te kopen.
    nu was ik van plan om een toslink converter te kopen of een mini versterker (hoeft namelijk niet hard te gaan)

Hier achter wil ik dan een set speaker, welke je ook achter een mac/pc zet, zetten.
    is dit mogelijk?
    of moet achter de versterker mijn normale speakers zetten?

Bijdrager
    Beech

Die speakerset heeft een eigen voeding, neem ik aan. Anders werkt ie niet op de pc/mac. Dus dat moet lukken.

Bijdrager
    KarelWillem

Dat is ten eerste natuurlijk helemaal afhankelijk van de versterker.

Ten tweede zijn computer speakers meestal ‘actieve’ speakers, wat betekent dat die een eigen versterker hebben. Een versterker achter een versterker zal waarschijnlijk niet werken.
    Een actieve speaker-set aan de tosslink converter natuurlijk wel.

Ten derde: Er zijn ook actieve speaker-sets met tosslink.

Bijdrager
    rapplew

oke nu je het zegt.. klopt wat betreft die actieve speaker. effe niet bij na gedacht

dus gewoon een converter er tussen en deze rechtstreeks aansluiten ( met verloop kabel) op de pcspeakers.

Bijdrager
    dotter

is het volgens jullie nog de moeite om nu nog een apple tv te kopen of zouden jullie wachten op de volgende generatie? en wnr komt deze uit? febr-mrt ofzo?

Bijdrager
    KarelWillem

Wanneer er een nieuwe komt weet helemaal niemand (behalve Apple natuurlijk).

De regel is in dergelijke gevallen altijd:
    Biedt de Apple TV nu wat je er van verwacht? Ja? Kopen. Nee? Niet kopen.

Bijdrager
    dotter

@karel dat is wel waar. maar ik dacht dat er geruchten waren over een nieuwe apple tv rond maart ergens..
    en ik zou het jammer vinden moest ik vandaag een apple tv kopen en dat er in maart alweer een andere uitkomt..

Bijdrager
    KarelWillem

Ik ken de geruchten niet.

Maar ik zie dat er inderdaad over gesproken is:
    http://www.businessinsider.com/no-apple-tv-until-november-2013-says-analyst-gene-munster-2012-11

In ieder geval: het zijn geruchten. Waar jij mee mag doen wat je wilt.

8 berichten aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.