5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Q:
    Bijdrager
    IOS dude

Apple TV 3 en logitech bluetooth speaker adapter

Hallo,
    Ik heb een Apple Tv 3 en een standaard miniketen van sony in mijn living staan. Wat ik graag zou willen doen is muziek van de apple tv afspelen op de miniketen. Helaas heb ik geen optische ingang op de miniketen en daar ik geen optisch-jack kabel vindt dacht ik aan dit om de apple tv te koppelen. Ik denk alleen niet dat de apple tv logitech producten ondersteund aangezien mijn logitech boombox ook niet wil koppelen.
    Is het iemand al gelukt om logitech speakers en een apple tv te combineren?
    Ik hoop van wel!

Alvast bedankt!!

Bijdrager
    KarelWillem

Ja, dat is een goede vraag.
    Dan zou mijn Apple TV mijn stereo ook moeten zien (want met bluetooth).

Alleen… doet ‘ie dat niet volgens mij.

Volgens mij beperkt de Apple TV zich tot bluetooth invoer-apparaten (toetsenbord e.d.).
    En kan het ding niets met bluetooth uitvoer (naar een ander device dus).

Bijdrager
    tinus_omt

http://support.apple.com/kb/HT5633?viewlocale=en_US&locale=en_US

Bluetooth support on Apple TV is for keyboards only. Headsets, speakers, and other devices are not supported.

Bijdrager
    Beech

Heb je al op het forum gezocht ?

Anders even hier naar toe.

Bijdrager
    IOS dude

Ok, bedankt! Met een beetje geluk worden ze ondersteund in de volgende grote update.
    @beech: je eerste linkje zal ik eens overwegen, het 2e is niet echt van toepassing aangezien ik enkel een jack ingang op de miniketen heb.

Weet er iemand hier trouwens of dat het bluetooth kastje versterkt en in dus met wat gesoldeer rechtstreeks boxen op de jack-uitgang kan aansluiten?

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.